مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)

پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان,پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری,فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت,مباني نظري تعاريف رضايت مشتري,مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) در 71 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهامروزه شاهد تجارب متفاوتی از راه خدمات در زندگی روزمره هستیم. از شاخص های سنجش میزان برتری سازمان ها نسبت به هم، کارکنان شاغل در آن سازمان ها است که میزان وفاداری و تعهد آن ها باعث می شود وظایف محوله را با کیفیت بالاتری به انجام رسانند. این امر موجب افزایش عملکرد، بهره وری و اثربخشی سازمان می شود. برعکس،افراد بی تفاوت یا بی مسئولیت در برابر اعمال محوله سازمان این رفتار را به همکاران منتقل می کنند و باعث کاهش عملکرد افراد و تنزل سازمان از نظر کمی و کیفی می شوند. در دهه 1990 رضایت مشتریان، تاثیر قابل توجهی بر تفکر مدیریتی داشت. در حقیقت تشخیص درک، رویارویی و پیش بینی نیازهای مشتری منابع مهم بقاومزیت رقابتی برای یک شرکتی هستند که اثر قاطع بر مجموعه اولویتها و فعالیتهای شرکت دارد. در دنياي امروز صنايع خدماتي بخش عمده اي از بازارها را در بسياري از كشورهاي جهان به خود اختصاص داده اند. بنابراين گسترش روز افزون تعداد مشاغل خدماتي در كنار افزايش ميزان اهميت اين گونه صنايع در توليد ناخالص ملي كشورهاي مختلف، موضوع عرضه خدماتي بي عيب و نقص و با كيفيت برتر را به مسأله اي در خور توجه فراوان كرده نموده است(شاهین و ابوالحسنی به نقل از شفیعی،2006). تا چند سال اخير صنعت بيمه كشورمان تحت سلطه كامل بخش دولتي بوده است وشركت هاي بيمه در محيط غيررقابتي و با ثبات فعاليت مي كردند و لزومي براي توجه به كيفيت خدمات نمي ديدند اما در سال هاي اخير ظهور شرك تهاي بيمه خصوصي فضاي صنعت بيمه را دگرگون كرده است و رقابت در اين بخش به شدت افزايش يافته است. هم چنين درصد افرادي كه در بخش خدمات مشغول به فعاليت هستند نسبت به ساير بخشها در حال افزايش است. كيفيت خدمات در اين بخش ها به خصوص در صنعت بيمه به ميزان زيادي به عملكرد كاركنان بستگي دارد. بنابراين سازمان هاي خدماتي و به طور اخص صنعت بيمه متوجه اين موضوع شده اند كه به منظور حفظ مشتريان خود و كسب مزيت رقابتي، يكي از موضوعات مهم و كليدي كه بايدهمواره مد نظر قرار دهند، بهبود كيفيت خدمات خود است(کندامپیولی و منگیوس ،2004،ص178).رضایت مشتری        بازار اقتصاد جهاني، هيچ‌گاه به اين اندازه رقابتي نبوده است. در سراسر دنيا، سازمان‌ها و بنگاه‌هاي تجاري تلاش مي‌كنند تا از طريق نيل به مزاياي منحصر به فرد، نسبت به ساير رقبا به موقعيتي ممتاز دست يابند. از سوي ديگر، اغلب مشتريان هنگام خريد كالا و خدمات مورد نياز، از امكان گزينه‌هاي متعددي برخوردار هستند. به همين دليل آنان وراي مشخصات ظاهري و ويژگي‌هاي فيزيكي يك محصول ساير شاخص‌هاي كيفي را مدنظر قرار مي‌دهند(غفاری آشتیانی، 1387،ص42).مشتريان در جستجوي سرنخ‌هايي هستند كه آنان را براي شناسايي بهترين تأمين¬ كننده ياري نمايد. در اين راستا آنان علاوه بر بررسي عملكرد داخلي، هرگونه مدرك و شواهد خارجي كه نشانه برقراري اصل تمركز بر كيفيت در سازمان عرضه كننده مي‌باشد را مورد توجه قرار مي‌دهند. اندازه¬گيري رضايت مشتري از جمله اقدامات داخلي محسوب مي شود كه نمود جهت‌گيري سازمان به سمت كيفيت مي‌باشد(كاوسي و سقايي، 1384،23).براي موفقيت در بازار پيچيده و رقابتي امروز، محققان معتقدند كه رضايت مشتري يك عامل كليدي و مهم است(اندیوبیسی و واه ،2005،ص65). رضايت مشتري از ارزش قابل ملاحظه‌اي برخوردار است، چرا كه از داده-هاي مرتبط با مصرف اقتباس شده(در مقابل توليد) و همچنين به عنوان يك شاخص راهنما براي سودآوري آينده مطرح است. رضايت مشتري راهنمايي براي دستيابي به وفاداري بيشتر مشتري است. رضايت مشتري از طريق ارتقاء وفاداري، درآمدهاي آتي را تضمين كرده، هزينه‌هاي معاملات آينده را كاهش داده، موجب كاهش كشش قيمتي شده و از كاسته شدن مشتريان سازمان به هنگام بروز لغزش‌هاي احتمالي در كيفيت جلوگيري مي‌كند. همچنين توصیه¬های دهان به دهان حاصل از مشتريان راضي، هزينه‌هاي جذب مشتريان جديد را كاسته و شهرت سازمان را ارتقاء مي‌بخشد. در نقطه مقابل، نارضايتي مشتريان اثراتي معكوس بر جاي مي‌گذارد. بنابراين مي‌توان مشتريان راضي را يك دارايي ارزشمند براي سازمان به شمار آورد(اندرسون و فومل ،2000،ص871).طي ده سال اخير انواع مختلف سازمان‌ها، چه بزرگ و چه كوچك، پي به اهميت رضايت مشتري برده و دريافته‌اند كه ارتباط شديدي بين رضايت مشتري، حفظ مشتري و سودآوري سازمان وجود دارد. براي بسياري از سازمان‌هاي فعال در بخش عمومي، رضايت مشتري خود معياري براي موفقيت است. بنابراين رضايت مشتري به هدف عملياتي بسياري از سازمان‌ها تبديل شده است(هيل، 1385،ص24).سازمان‌هاي متعالي، پاسخ‌گوي نيازها و انتظارات مشتريان خود مي‌باشند. اين قبيل سازمان‌ها فعاليت‌هاي رقباي خود را تحت نظر قرار مي‌دهند و مزاياي رقابتي آنها را شناسايي مي‌نمايند. سازمان‌هاي مذكور، به طور مؤثري به پيش بيني نيازها و انتظارات آتي مشتريان خود مي‌پردازند تا اين نيازها و انتظارات را برآورده سازند و در صورت امكان از آنها پيشي گيرند. اين سازمان‌ها، در برابر نقاط ضعف خود به سرعت و به گونه‌اي اثربخش واكنش نشان مي‌دهند. آنها روابطي متعالي را با تمام مشتريان خود ايجاد و حفظ مي‌كنند. اگر سازمان‌ها را در مسير تعالي در سه گروه سازمان‌هاي در آغاز راه تعالي، سازمان‌هاي در ميانه راه تعالي و سازمان‌هاي بالغ و متعالي تقسيم بندي كنيم، مي‌توان گفت كه سازمان‌هاي در آغاز راه، ميزان رضايت مشتريان خود را ارزيابي كرده‌اند، سازمان‌هاي در ميانه راه، موفق شده‌اند ارتباط بين اهداف ميان مدت و كوتاه مدت خود را با نيازها و انتظارات مشتري برقرار نمايند و سازمان‌هاي بالغ، محرك‌هاي كسب و كار براي جلب رضايت مشتريان و موارد مرتبط با وفاداري مشتريان را درك و اندازه¬گيري نموده‌اند و بر مبناي آن عمل مي‌كنند(غفاری آشتیانی، 1387،ص36).تغييرات سريع و محيط رقابتي فزاينده كنوني، بانک‌ها را وادار ساخته تا ديدگاه خود را به سوي رضايت مشتري معطوف سازند، چرا كه با افزايش رضايت مندي مشتري، پيامدهاي رفتاري از قبيل تعهد، قصد ماندن و وفاداري مشتري، خلق پيوندهاي متقابل و سودمند ميان ارائه دهندگان و كاربران خدمت، توان پذيرش نقص ها و لغزش‌هاي احتمالي خدمت و همچنين توصیه های دهان به دهان مثبت مشتريان را در پي خواهد داشت(آراسلی و همکاران ،2005،52).از اين فرضيه كه رضايت مشتري يك متغير مهم ارزيابي و كنترل مديريت بازاريابي بانك است، حمايت گسترده اي به عمل آمده است(موتینهو و اسمیت ،2000،127). بانكداري از جمله صنايعي است كه در آن رضايت مشتري توجه بسياري از محققان را به خود جلب كرده است. رضايت مشتري به قدري اهميت يافته كه برخي بانک‌ها از آن به عنوان يك عنصر اساسي در استراتژي بازاريابي خود ياد كرده‌اند(غفاری آشتیانی، 1387،41).حفظ و نگهداري مشتري موضوع مورد علاقه بسياري از بانک‌ها است. به عنوان مثال، بانك للويدز در انگليس، طي تحقيقاتي درصدد برآمد تا فرآيندي كه منجر به رضايت مندي مشتري شده و عوامل تعيين كننده نارضايتي مشتريان را شناسايي كند. يافته‌هاي اين تحقيق به بانك كمك كرد تا فرآيند جديد نگهداري مشتريان را طراحي و به مرحله اجرا درآورد. به مانند بانك للويدز، بانك ميدل بري  در آمريکا يك برنامه كيفيت خدمات مبتني بر حفظ و نگهداري مشتريان از طريق كيفيت خدمات را توسعه بخشيد. به گونه مشابه‌اي بانك رويال  در اسكاتلند از رضايت مندي مشتري در طراحي چشم انداز آينده بانك استفاده كرد. اين بانك علاقه مندي خود به رفتارهاي سودآور مشتري كه در اصطلاح سه‌آر  ناميد را ابراز كرد. اين رفتارها عبارت بودند از : (متاوا و المساوی ،1998،300).1.    ماندگاري در بانك2.    معرفي بانك به دوستان3.    خريد دوباره(مجدد) از بانك.رضایت شغلییکی از حیاتی ترین مفاهیم رفتاری در سازمان بحث رضایت شغلی  می باشد. همواره اشاراتی راجع به چگونگی رضایت و عدم رضایت مطرح بوده و آن را به عنوان یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت یا عدم موفقیت شغلی قلمداد کرده اند. دانشمندان و عالمان علم مدیریت، بهره وری، غیبت از کار، جابجایی کارکنان و رضایت شغلی را از جمله متغیرهای اصلی در رفتار سازمانی قلمداد کرده اند (رابینز، 1388،ص36). در یک نگرش رضایت شغلی چیزی نیست جز فاصله بین مقدار مزایا و پاداشی که کارمند دریافت می کند و آنچه را که به باور خود می بایستی دریافت کند. اهمیت این متغیر در علوم رفتاری از آن جهت است که این متغیرها نشان دهنده نوعی نگرش است نه یک رفتار. رضایت شغلی مجموعه ای است از احساس های سازگار و ناسازکار که کارکنان با این احساسها به کار خودد می نگرند و به واقع رضایت از شغل را می توان به عنوان حالتی مطبوع و مثبت حاصل از ارزیابی شغلی یا تجارب شغلی تعریف کرد. رضایت شغلی یکی از متغیرهایی است که در جستجو برای درک نگرش ها و رفتارهای کارکنان در قبال سازمان های خود، بسیار مورد مطالعه قرار گرفته است. رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند. در این مطالعه، به رضایت شغلی به عنوان یک معیار کلی توجه می کنیم تا مجموعی از ابعاد فردی رضایت شغلی. این به حالت لذتبخش حاصل از شغل و تجربه کاری فرد اشاره دارد. یک مطالعه اخیر، بیشتر مبتنی بر روابط انسانی، ادعا کرده که افراد اگر شغلشان آنها را برای برآورده کردن نیازهایشان قادر سازد، آنها نگرش های شغلی مثبتی را ایجاد خواهد کرد. تئوری مازلو برای مدت زیادی تکیه گاه اصلی تئوری مدیریت بود. این تمرکزها بر درخواست فرد در ارضای سطوح نیازی خود، به ویژه با توجه به زندگی کاری فرد، به ما کمک می کرد تا نیازها و انگیزه های کارکنان را بهتر درک کنیم. رضایت شغلی، سطح احساس مثبت کارکنان به سازمان خود می باشد. در این مورد، اقدامات یا فعالیت های مدیران، رفتار سازمانی آنها را ارائه می کند. لاکه  (1969) رضایت را به صورت یک احساس لذت در ارزیابی شغل یا دستیابی به هدف از نظر احساسی تعریف می کند. برای واضح سازی سازه متمایز رضایت شغلی و تعهد سازمانی، اگر کارکنان در بلندمدت در سازمان خود رضایت شغلی داشته باشند، برونداد رضایت به عنوان پی آمدی از تبادل موفق، برای مثال تعهد، نگریسته می شود. بنابراین، متغیرها می توانند رابطه میان رضایت و تعهدات را توصیف کنند. اهمیت دارد که بیان نگرش افراد سازمان بهتری را خلق می کند. برای مثال، مطالعه یون و ساه (2003) که روابط کاری با آگاهی اجتماعی و رضایت در کار و اعتماد به سازمان بر تعهد اثرگذار است (سائکو،2011،ص232).نگرش می تواند به عنوان یک گرایش و آمادگی برای پاسخگویی مطلوب یا نامطلوب نسبت به اشیاء اشخاص، مفاهیم و یا هر چیز دیگر تلقی کرد . یکی از صاحبنظران علم مدیریت برآنست که «نگرش نظری است دربارۀ افراد، چیزها یا رویدادها ابراز می گردد و آن منعکس کننده نوع احساس فرد دربارۀ یک چیز می باشد. هنگامی که من می گویم «کارم را دوست دارم» نگرش خود را دربارۀ کارم ابراز می کنم. نگرش درست همانند ارزش  نیست و در مقایسه با نگرش ارزش وسیع تر و پردامنه تر است و مفهوم جامع تری دارد، در حالی که ارزش و نگرش با هم تفاوت دارند ولی ارتباط آنها بسیار نزدیک است، برعکس ارزش نگرش ثبات کمتری دارد و به آن اندازه پایدار نیست، نگرش در سازمان از آن جهت اهمیت دارد که می تواند بر رفتار اثر بگذارد» (رابینز،1388 ،ص43).مفهوم رضایت از شغلتلقی رضایت شغلی به عنوان یک نگرش، نقطه اشتراک تمامی تعاریف رضایت شغلی در کتب رفتاری است. باید توجه داشت هنگامی که کارکنان به سازمانی می پیوندند، مجموعه ای از خواسته ها، نیازها، آرزوها و تجارب گذشته را با خود به همراه دارند که مجموع این عوامل، انتظارات شغلی را می آفریند. رضایت شغلی  نشانی از همداستانی انتظارات شغلی فرد با پاداش هایی است که دریافت می دارد این توقعات و انتظارات هم از نظر شدت و هم از نظر کیفیت متفاوت است، زیرا افراد به جنبه های مختلفی از شغل ارج می نهند اگر نتایج دریافتی با توقعات آنها برابر یا بیشتر باشد انتظار این است که کارکنان از شغل خود راضی باشند. و اگر نتایج در حد توقعات آنها نباشد، نارضایتی دامن گیر سازمان خواهد شد و افراد ترجیح می دهند که بگونه ای این تعارض و نابرابری را حل کنند (حسینی, 1377 ،ص32). رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند.تعدادی مطالعات علمی در حمایت از رابطه میان رضایت شغلی و عملکرد شغلی انجام شده است. این پژوهش ها مشخص می کنند، کارکنانی که رضایت شغلی را تجربه کرده اند، احتمال بیشتری وجود دارد که بهره ور باشند و در شغل خود باقی بمانند. رضایت شغلی تجربه شده توسط کارکنان بر کیفیت خدماتی که ارائه می کنند، اثرخواهد گذاشت که به نوبه خود عملکرد شغلی آنها را تحت تأثیر قرار خواهد داد(ایسنبرگ و همکاران ،2002،ص568).  قسمتی از پیشینه پژوهش:1.    تحقیقی با عنوان” مقایسه تعهد سازماني و رضايت شغلي كاركنان و رضايت ارباب رجوع در مراکز درمانی دارای مدیریت کیفیت جامع با سایر مرکزدرمانی” توسط  عسگری و علیپور تکامجانی در سال1391  در كشور ايران انجام شد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داد كه بین تعهد سازمانی کارکنان مراکز درمانی دارای سیستم مدیریت کیفیت جامع و سایر مراکز درمانی تفاوت وجود دارد. میانگین رضایت شغلی کارکنان مراکز دارای سیستم مدیریت کیفیت جامع  از میانگین رضایت شغلی سایر مراکز درمانی بیشتر است. میانگین تعهد سازمانی کارکنان زن و مرد درمراکز درمانی دارای سیستم کیفیت جامع بیشتر از میانگین تعهد سازمانی کارکنان زن و مرد سایر مراکز درمانی بیشتر و تفاوت دو میانگین از نظر آماری معنادار است.2.    تحقيقي با عنوان “تبيين رابطه سبك هاي مديريت تعارض (بين فردي) با روحيه و رضايت شغلي مربيان ورزشي اداره تربيت بدني شهر اروميه” توسط سيدعامري در سال 1388 انجام شد . نتايج اين پژوهش مبين آن است كه بين كاربرد سبك هاي مديريت تعارض با كيفت روحيه و رضايت شغلي مربيان ورزشي رابطة معني داري وجود دارد؛ لذا توجه به شيوه هاي اثربخش مديريت تعارض بين فردي، رضايت شغلي و روحية مربيان ورزشي شاغل در اداره هاي تربيت بدني را ارتقاء مي دهد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) به صورت زیر میباشد:2-1) رضایت مشتری    2-1-1) تعاريف رضايت مشتري    2-1-2) رضايت كاركردي و رضايت رواني    2-1-3) مزاياي رضايت مشتري    2-1-4) ارتباط رضايت و وفاداري مشتری    2-2)اهمیت رضایت مشتری    2-3) اندازه گیری رضایت مشتری    2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری    2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی    2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا    2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا    2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس    2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی    2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ    2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری    2-2) تعهد درک شده کارکنان    2-2-1) تعاریف تعهد   2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی    2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی    2-3) رضایت شغلی    2-3-1) مفهوم رضایت از شغل    2-3-2) تعاریف رضایت شغلی    2-3-3) رضایت و انگیزش    2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان    2-3-5) رابطه مدیر با کارمند    2-3-6) امنیت شغلی    2-3-7)  فرآیند ارزیابی عملکرد    2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری    2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی    2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا    2-4-3) شرایط مناسب کاری    2-4-4) همکاران مساعد    2-4-5) تناسب شغل بافرد    2-4-1)تعریف واژه تعارض    2-4-1-1) تعارض نقش    2-4-2) سیرتکاملی اندیشه تعارض    2-4-2-1) دیدگاه سنتی    2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض    2-4-2-2) دیدگاه تعامل    4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر    4-2-4) فرایند تعارض    2-5) ابهام نقش    2-6-1) پژوهش های داخلی    2-6-2)) پژوهشهای خارجی    پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) مباني نظري تعاريف رضايت مشتري پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش مفهوم و نظریه های استرس و علائم آن (فصل2 پایان نامه)

    پيشينه پژوهش,پيشينه تحقيق,پيشينه نظري تعریف استرس,چارچوب نظري استرس,دانلود مباني نظري علائم استرس,فصل دوم پايان نامه ارشد نقش استرس در بروز بيماري ها,مباني نظري نظريه های استرس,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) استرس دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی تبریز

    اقلیم و معماری تبریز,پاورپوینت اقلیم و معماری تبریز,پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی تبریز,پروژه تنظیم شرایط محیطی,تبریز,تنظیم شرایط محیطی تبریز,جغرافیای تبریز,دانلود پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی تبریز,معماری شهر تبریز دانلود فایل اصلی پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی تبریز از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت…

  • مقایسه رفتار سدهای خاکی و بتونی در مقابل زلزله

    مقایسه رفتار سدهای خاکی و بتونی در مقابل زلزله دانلود مقایسه رفتار سدهای خاکی و بتونی در مقابل زلزله دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مقایسه رفتار سدهای خاکی و بتونی در مقابل زلزله فهرست چکیدهمقدمهعوامل مؤثر…

  • دانلود مقاله تجلّی حکمت اشراق در معماری مکتب اصفهان

    اشراق سهروردی,اشراق یعنی چه,حکت اشراق در معماری,حکت اشراق در معماری اصفهان,حکمت مشاء,دانلود مقاله تجلّی حکمت اشراق در معماری مکتب اصفهان,فلسفه اشراق pdf,فلسفه اشراق به زبان ساده,فلسفه اشراق در معماری,کتاب حکمت اشراق,معنی اشراق دانلود فایل اصلی دانلود مقاله تجلّی حکمت اشراق…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف ابعاد و نظریه های رضایت شغلی(فصل دوم)

    doc,pdf,پایان نامه رضایت شغلی,تعریف رضایت شغلی,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف ابعاد ونظریه های رضایت شغلی(فصل دوم),رضایت شغلی,رضایت شغلی ppt,رضایت شغلی پرسشنامه,رضایت شغلی مقاله,مقاله در مورد رضایت شغلی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف ابعاد و…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی موزه نور

    برنامه فیزیکی طراحی موزه,پایان نامه معماري طراحی موزه نور,تحلیل سایت معماری موزه نور,رساله معماري طراحی موزه نور,طراحی معماری موزه نور,ظوابط و استانداردهای طراحی موزه نور,مطالعات معماري طراحی موزه نور دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحی موزه نور از…

  • مبانی نظری و پیشینه بلوغ تجارت الکترونیک

    مبانی نظری و پیشینه بلوغ تجارت الکترونیک دانلود مبانی نظری و پیشینه بلوغ تجارت الکترونیک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه ............................................................................................................................................................... 20 2 - 2 - تجارت الکترونیک…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید و پرورش موز گلخانه ای

    پرورش موز,پرورش موز گلخانه ای,پروژه کارآفرینی موز گلخانه ای,تولید مثل موز,تولید موز,تولید موز در ایران,تولید موز گلخانه ای,دانلود طرح توجیهی تولید موز گلخ,طرح توجیهی احداث گلخانه,طرح کارافرینی پرورش موز گلخانه ای,طرح کسب و کار تاسیس گلخانه دانلود فایل اصلی طرح…

  • پاورپوینت لزوم تجديد نظر درسياست‌هاي جمعيتي ايران

    پاورپوینت لزوم تجديد نظر درسياست‌هاي جمعيتي ايران برچسب ها: سیاست های تنبیهی افزایش جمعیت در ایرانجمعیت انسانیرشد جمعیت افریقاجمعیت کل جهانجمعیت دهه 70الگوهای رشد جمعیتواحد نرخ رشد جمعیترشد مثبت و منفی جمعیت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت لزوم تجديد نظر…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه تحقیقاتی ویژگیهای شخصیت

    انواع ویژگ,تعریف ویژگی های شخصیتی,دانلود مباني نظري ابعاد شخصیتی,فصل دوم نظریه های ویژگی های شخصیت,لیست ویژگی های شخصیتی,مباني نظري و پيشينه پژوهش ویژگی های شخصیتی,ویژگی های شخصیتی doc,ویژگی های شخصیتی pdf,ویژگی های شخصیتی نئو,ویژگی های فردی دانلود فایل اصلی فصل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مدلهای همسویی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش همسویی استراتژیک,پيشينه تحقيق استراتژی همسویی فناوری اطلاعات,پيشينه نظري نظریات مخالف همسویی,چارچوب نظري مدل های همسویی,مباني نظري استراتژی فناوری اطلاعات,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مدلهای همسویی (فصل دوم) دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف…

  • طرح توجیهی احداث کارخانه تولیدی سيم و کابل

    پروژه کارافرینی کارخانه تولید سیم و کابل مسی,دستگاه های تولید سیم و کابل,طرح توجیهی احداث کارخانه تولیدی سيم و کابل,طرح توجیهی تولید سیم و کابل,طرح توجیهی تولید سیم و کابل برق,طرح کسب و کار فروش سیم و کابل,مراحل تولید سیم…

  • طرح توجیهی تاسيس كارخانه تولید قطعه پرس بدنه خودرو

    پرس قطعات خودرو,پروژه توجیهی تولید قطعات خودرو,توجیه اقتصادی احداث کارخانه تولید قطعه,دانلود طرح کارافرینی قطعات ماشین,طرح توجیهی تاسيس كارخانه پرس بدنه خودرو,طرح کسب و کار پرس بدنه خودرو,کار افرینی توليـد قطعه پرسي بدنه خودرو دانلود فایل اصلی طرح توجیهی تاسيس…

  • دانلود پاورپوینت بررسی Arc GIS

    Arc GIS,Excel,GIS,پاورپوینت Arc GIS,پاورپوینت GIS,تهیه نقشه,جغرافیا,دانلود پاورپوینت Arc GIS,عمران,نقشه هاي اقليمي دانلود فایل اصلی دانلود پاورپوینت بررسی Arc GIS از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت Arc GIS ، در حجم اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.بخشی از متن:انواع داده…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش نظریه ها و ابعاد کمالگرایی (فصل دوم پایان نامه)

    تست کمال گرایی,چارچوب نظري,دانلود مباني نظري درمان کمال گرایی,فصل دوم پايان نامه ارشد پرسشنامه کمال گرایی مثبت و منفی,کمال گرایی pdf,کمال گرایی در ازدواج,کمال گرایی منفی,مباني نظري ابعاد کمالگرایی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)کمالگرایی دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق منظور از افسردگي و اضطراب (فصل دوم )

    ادبیات نظری منظور از افسردگي و اضطراب,پیشینه تحقیق افسردگي و اضطراب,چارچوب نظری افسردگي و اضطراب,سوابق تحقیق افسردگي و اضطراب,فصل دوم پایان نامه افسردگي و اضطراب,فصل دوم مقاله افسردگي و اضطراب,مبانی نظری افسردگي و اضطراب دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…

  • ادبیات نظری تحقیق و پیشینه انسان و موسيقي و موسیقی درمانی

    ادبیات نظری تحقیق و پیشینه انسان و موسيقي و موسیقی درمانی دانلود ادبیات نظری تحقیق و پیشینه انسان و موسيقي و موسیقی درمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق انسان…

  • شیوه دقیق آموزش تکنیک ها ، ابعاد زمین،قوانین داوری و انواع سیستم های بازی بدمینتون

    بدمینتون دانلود فایل اصلی شیوه دقیق آموزش تکنیک ها ، ابعاد زمین،قوانین داوری و انواع سیستم های بازی بدمینتون از سایت دانلود فایل تحقیق شیوه دقیق آموزش تکنیک ها ، ابعاد زمین،قوانین داوری و انواع سیستم های بازی بدمینتون در…

  • اموزش ساخت دارو امام کاظم (ع) (طب اسلامی)

    (طب,(ع),اسلامی,امام,اموزش,دارو,ساخت,کاظم دانلود فایل اصلی اموزش ساخت دارو امام کاظم (ع) (طب اسلامی) از سایت دانلود فایل آموزش ساخت داروی امام کاظم (ع)   برای درمان بیماری های : 1)سرماخوردگی و آنفلوانزا 2)تمام بیماری ها 3)تقویت ایمنی بدن 4)گلودرد و مشکلات…

  • جهانی شدن مدیریت و تجارت الکترونیک(مدیریت نوین)

    تجارت الکترونیک,جهانی شدن دانلود فایل اصلی جهانی شدن مدیریت و تجارت الکترونیک(مدیریت نوین) از سایت دانلود فایل تحقیق جهانی شدن مدیریت و تجارت الکترونیک(مدیریت نوین) در حجم 42 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از…

  • PBSپرسشنامه مجموعه شخصیت جامعه پسند

    PBSپرسشنامه مجموعه شخصیت جامعه پسند دانلود PBSپرسشنامه مجموعه شخصیت جامعه پسند دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه مجموعه شخصیت جامعه پسند (( pbs دکتر مجید صفاری نیا - فاطمه باجلان (( 1390 شخصیت…

  • پاورپوینت تك ياخته هاي انگلي

    پاورپوینت تك ياخته هاي انگلي برچسب ها: اطلس تک یاخته شناسی پزشکیانواع انگلهای روده ای انسانپروتوزوآ یا تک یاختهتوليد مثل تك ياختگانمورفولوژی تک یاخته ها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تك ياخته هاي انگلي دسته بندي : زیست شناسی جزئیات…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های مدیریت ارتباط با مشتری CRM (فصل دوم پایان نامه)

    پاورپوینت م,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم,سیستم مدیریت ارتباط با مشتری,کتاب مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری crm,مدیریت ارتباط با متری pdf,نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری crm دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه…

  • برنامه ریزی استراتژی صادرات در شرکت ایران خودرو با تلفیق دو مدل کارت امتیازی متوازن و هوشین کانری

    برنامه ریزی استراتژی صادرات در شرکت ایران خودرو با تلفیق دو مدل کارت امتیازی متوازن و هوشین کانری برچسب ها: دانلود مقاله برنامه ریزی استراتژی صادرات در شرکت ایران خودرو با تلفیق دو مدل کارت امتیازی متوازن و هوشین کانریپایان…

  • فایل پاورپوینت ارزیابی اثرات توسعه بر محیط زیست

    فایل پاورپوینت ارزیابی اثرات توسعه بر محیط زیست برچسب ها: دانلود پاورپوینت ارزیابی اثرات توسعه بر محیط زیستارزیابی اثرات توسعه بر محیط زیستبررسی و ارزیابی اثرات توسعه بر محیط زیستمحیط زیستپاورپوینت ارزیابی اثرات توسعه بر محیط زیستآشنایی با اثرات توسعه…

  • مجموعه ای شامل 13 کتاب در زمینه نظریه میدان های کوانتومی + چند کتاب دیگر از فیزیکدانان بزرگ

    فیزیک ذرات بنیادی,نظریه ریسمان,نظریه میدان کوانتومی,نظریه میدان های کوانتومی دانلود فایل اصلی مجموعه ای شامل 13 کتاب در زمینه نظریه میدان های کوانتومی + چند کتاب دیگر از فیزیکدانان بزرگ از سایت دانلود فایل نظریه میدان های کوانتومی یکی از…

  • مطالعات و رساله معماری طراحی ویلا و خانه مسکونی ویلایی

    استانداردهای طراحی ویلا,پایان نامه معماری ویلا و خانه مسکونی ویلایی,رساله معماری طراحی ویلا و خانه مسکونی ویلایی,رندرهای ویلا,مطالعات معماری طراحی ویلا و خانه مسکونی ویلایی,نقشه های معماری ویلا دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماری طراحی ویلا و خانه مسکونی…

  • مبانی و پیشینه نظری پژوهش اعتیاد و مصرف مواد مخدر

    مبانی و پیشینه نظری پژوهش اعتیاد و مصرف مواد مخدر دانلود مبانی و پیشینه نظری پژوهش اعتیاد و مصرف مواد مخدر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعاریف اعتیاد اعتیاد یک اصطلاح عامیانه وغیرعلمی…

  • بررسی جستاری بر جایگاه و کاربرد معابد آناهیتا در دنیای باستان

    بررسی جستاری بر جایگاه و کاربرد معابد آناهیتا در دنیای باستان دانلود بررسی جستاری بر جایگاه و کاربرد معابد آناهیتا در دنیای باستان دسته بندي : هنر جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پایان نامه جستاری برجایگاه و کاربرد معابد…

  • بررسی نحوه تاثیرتشویق در افزایش یادگیری

    افزایش,بررسی,بررسی نحوه تاثیرتشویق در افزایش یادگیری,تاثیرتشویق,نحوه,یادگیری دانلود فایل اصلی بررسی نحوه تاثیرتشویق در افزایش یادگیری از سایت دانلود فایل دانلود پایان نامه روانشناسی بررسی نحوه تاثیر تشویق در افزایش یادگیری مقدمهشايد براي عده اي تصور اينكه بتوان در مدرسه اي…

  • تبيين ارتباط رهبري تحول آفرين با توانمند سازي روانشناختي کارکنان(مورد مطالعه: بانک مرکزي)

    تبيين ارتباط رهبري تحول آفرين با توانمند سازي روانشناختي کارکنان(مورد مطالعه: بانک مرکزي) برچسب ها: رهبري تحول آفرين توانمندسازي روانشناختيپایان نامه تبيين ارتباط رهبري تحول آفرين با توانمند سازي روانشناختي کارکنان(مورد مطالعه: بانک مرکزي)پروژه تبيين ارتباط رهبري تحول آفرين با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب،اضطراب امتحان و انگیزه پیشرفت (فصل دوم)

    ادبیات نظری اضطراب امتحان و انگیزه پیشرفت,اضطراب امتحان و انگیزه پیشرفت,پیشینه پژوهش اضطراب و انگیزه پیشرفت,پیشینه تحقیق اضطراب,چارچوب نظری اضطراب,فصل دوم پایان نامه اضطراب,مبانی نظری اضطراب امتحان و انگیزه پیشرفت دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب،اضطراب امتحان…

  • پاورپوینت کفپوش های اپوکسی

    پاورپوینت کفپوش های اپوکسی برچسب ها: دانلود پاورپوینت کفپوش های اپوکسیپاورپوینت کفپوش های اپوکسیکفپوش های اپوکسیپاورپوینت کفپوشپاورپوینت معرفی کفپوش های اپوکسیپاورپوینت کفسازیکفپوش هاپاورپوینت بررسی کفپوش هاکفپوش اپوکسیپاورپوینت معماریپاورپوینت سقف کاذب رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کفپوش های اپوکسی دسته بندي…

  • پرسشنامه سبک هویت(ISI)

    پرسشنامه سبک هویت(ISI) دانلود پرسشنامه سبک هویت(ISI) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل معرفی پرسشنامه سبک هویت (ISI) پرسشنامه سبک هویت (برزونسکی، 1992b) یک مقیاس 40 سوالی است که 11 سوال آن مربوط به…

  • مبانی نظری و پیشینه کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط

    مبانی نظری و پیشینه کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط دانلود مبانی نظری و پیشینه کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1…