مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش تعریف بازاریابی اجتماعی,پيشينه تحقيق ديدگاه بازاريابي اجتماعی,پيشينه نظري مفهوم بازاریابی اجتماعی,چارچوب نظري تاریخچه پیدایش بازاریابی اجتماعی,مباني نظري ابعاد بازاریابی ا,مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) در 29 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبازاريابي اجتماعي حوزه و قلمرو علم جديدي است كه مي كوشد با استفاده از فنون بازاريابي تجاري، اهداف و مقاصد اجتماعي را تحقق بخشد. براساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها ناگزيرند در تعيين راهبردها و خط مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير خواسته هاي مصرف كنندگان و منافع جامعه در كوتاه مدت و بلندمدت را در نظر بگيرند. علي رغم اين كه اين حوزه در مقايسه با بازاريابي تجاري بسيار نوپا است، اما نقش و اهميت آن در توسعه اجتماعي موجب شده است تا شديداً مورد توجه و اقبال عمومي قرار گيرد. بازاريابي اجتماعي در دهه ١٩٧٠ به عنوان يك حوزه علمي كامل و مستقل پا به عرصه گيتي نهاد (خورشيدي و مقدمي، 1382). فيليپ كاتلر و جرالد آلتمن دو تن از انديشمندان و صاحبنظران مشهور بازاريابي، اين حوزه علمي جديد را معرفي كردند. آنها عقيده داشتند كه مفروضات و مفاهيم بازاريابي تجاري مي تواند براي فروش اعتقادات، باورها، نگرش ها و رفتارهاي انساني مورد استفاده قرار گيرد. اصرار كاتلر و آلتمن بر اين نكته بود كه تفاوت عمده و اساسي بازاريابي اجتماعي با ساير حوزه هاي بازاريابي در اهداف و مقاصد بازاريابي اجتماعي و تشكيلات آن متجلي است. رسالت اصلي بازاريابي اجتماعي تأثيرگذاري بر رفتارهاي اجتماعي و انساني است (همان منبع). فلسفه بازاریابی اجتماعی با دیگر فلسفه های رایج در بازاریابی از جهت اینکه نسبت به منافع آیندگان و جامعه و رفاه آنها تاکید دارد، تفاوت داشته و به دنبال دخالت دادن موضوعات فرهنگی و ارزشی به صورت واقعی در مسایل بازاریابی می باشد. بر اساس مفهوم بازاریابی اجتماعی، مدیران بازاریابی سازمان ها و شرکت ها ناگزیرند در تعیین راهبردها و خطی مشی های بازاریابی خود، عوامل مهمی مانند خواسته های مصرف کنندگان و منافع جامعه در کوتاه مدت و بلندمدت را در نظر بگیرند. علی رغم اینکه این حوزه در مقایسه با بازاریابی تجاری و سنتی بسیار نوپاست، اما نقش و اهمیت آن در توسعه اجتماعی موجب شده است تا شدیداً مورد توجه و اقبال عمومی قرار گیرد (Lowry et al., 2004). در بازاریابی اجتماعی، کسب سود و منافع شخصی یا سازمانی، اولویت اصلی به شمار نمی رود. امروزه بسیاری از برندهای مطرح دنیا به این حقیقت دست یافته اند که صرفاً تکیه بر اصول بازاریابی سنتی و تجاری نمی تواند مزیت و جایگاه رقابتی آنها را در بازار تضمین نماید. حفظ مزیت های رقابتی مستلزم تقویت مستمر برند بوده که خود نیازمند همراهی بیشتر سازمان ها با افراد جامعه و کمک به دستیابی به اهداف اجتماعی خرد و کلان است. به کارگیری اصول اساسی بازاریابی تنها حد مشخصی می تواند جایگاه سازمان های خدمات مالی را در بازار مشخص سازد، ولی متمایزسازی برند یک بانک در میان برند سایر بانک هایی که خدماتی مشابه به مشتریان خود عرضه می کنند، نیازمند مولفه ای است که می توان از آن به بازاریابی اجتماعی نام برد  (Palmer et al., 2006). مشتریان باید این نکته را به وضوح احساس نمایند که هدف مدیران بانک تنها کسب منافع و افزایش سود سهام داران نیست، مدیران بانک نیز باید به مشتریان خود در عمل نشان دهند که در کنار منافع بانک و سهامداران، به منافع بلندمدت و کوتاه مدت جامعه نیز توجه دارند. با توجه به اهمیت بازاریابی اجتماعی، لازم است به عنوان ابزاری قدرتمند در جهت توانمد کردن و رقابتی کردن بنگاه های اقتصادی مد نظر قرار گیرد و از این طریق رابطه برنده- برنده بین کارکنان، مشتریان و جامعه و دیگر ذینفعان برقرار گردد (Hastings, 2007). در ادامه به بررسی این مفهوم، به ویژه با تاکید در نظام بانکداری پرداخته می شود.مفهوم بازاریابی اجتماعیاين مفهوم آخرين و جديدترين مفهومي است كه در فلسفه هاي پنجگانۀ بازاريابي مطرح می شود. تعدادي از انديشمندان و صاحب نظران دانش بازاريابي، عقيده دارند كه تأكيد مفهوم بازاريابي تنها بر تأمين نيازها و خواسته‌هاي مشتريان است و سلامت اجتماعي و جامعه جايگاهي در اين فلسفه ندارد. آنها بر اين باورند كه مديران سازمان ها موظفند اهداف و مقاصد خود را گسترش دهند و ضمن آن تلاش كنند تا نيازها و خواسته ها و منافع بازارهاي هدف خود را تعيين نمايند تا شركتشان بتواند در مقايسه با شركت-هاي رقيب اين نيازها و خواسته ها را به صورت كارآمدتر و كاراتر تأمين نمايد. اين اقدامات به نوبه خود موجب خواهد شد كه رفاه و تندرستي مشتري و جامعه فراهم شود (مقدمي و خورشيدي، 1382).بنابر مفهوم بازاريابي اجتماعي، مفهوم بازاريابي محض، تضادهاي ممكن بين خواسته هاي كوتاه مدت مشتري و رفاه بلندمدت او را از نظر دور مي دارد. چنين نگراني ها و تضادهايي ما را به مفهوم بازاريابي اجتماعي نزديك مي کند. بنابر مفهوم بازاريابي اجتماعي ضروري است بازاريابان در تعيين سياست-گذاري هاي بازاريابي بين ملاحظات سه گانۀ شركت، خواسته هاي مصرف كننده و منافع جامعه، تعادل لازم را برقرار کنند (Cravens, 2003). به گفته کاتلر، مفهوم بازاریابی بیانگر مفهوم بازاریابی اجتماعی است که مشتري محور بوده و با بازاریابی یکپارچه، رضایت مشتري و رفاه طولانی مدت او را به عنوان هدف کلیدي سازمان تضمین می کند (ساهور و ماهاپاترا، 2006).بر اساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها ناگزيرند در تعيين راهبردها و خط-مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير خواسته هاي مصرف كنندگان و منافع جامعه را در كوتاه مدت و بلندمدت در نظر بگيرند. هدف در بازاريابي اجتماعي آن است كه با كمك اصول و فنون بازاريابي تجاري، به نيازها و خواسته هاي گروه مخاطب توجه و با كاهش موانع و ترغيب آنان براي انجام يك رفتار اجتماعي مطلوب، رفتار مورد نظر در بين آنها رايج شود (مقدمي و خورشيدي، 1382).يكي از پرسش هاي مهمي كه در حيطه بازاريابي اجتماعي مطرح مي شود اين است كه در عصر مشكلات زيست محيطي، تخريب جنگل ها و مراتع، رشد فزاينده جمعيت، تورم جهاني، نارضايتي مشتريان و عدم رعايت منافع بلندمدت خريدار آيا تكيه و اعتماد بي چون و چرا به بازاريابي محض خواهد توانست مشكلات فوق را از ميان بردارد؟ پرسش ديگري كه در مفهوم بازاريابي اجتماعي مطرح مي شود، اين است كه اگر شركتي نيازها و خواسته هاي فردي مشتريان را در كوتاه مدت تأمين نمايد آيا در بلندمدت نيز قادر به تحقق اين مهم خواهد بود؟ (Kotler & Roberto, 1989).بر اساس مفهوم بازاريابي اجتماعي انتقادي كه از مفهوم بازاريابي محض مي شود اين است كه در مفهوم بازاريابي تضاد و تناقض بين نيازها و خواسته هاي كوتاه مدت و بلندمدت در نظر گرفته نمي شود. اين تناقضات موجب مي شود كه بازاريابي اجتماعي جايگاه و اعتبار بالايي در نزد انديشمندان و صاحبنظران بيابد. براساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها و شركت هاي بزرگ ناگزيرند در تعيين خط مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير منافع شركت، خواسته هاي مصرف كننده و منافع جامعه را مشتركاً مدنظر قرار دهند. شركت ها در ابتدا معتقد بودند هدف بازاريابي آنها در كوتاه مدت عبارت از كسب بازده بيشتر از سرمايه صاحبان سهام. اما آنها بعداً دريافتند كه تأمين نيازها و خواسته هاي مشتريان و منافع جامعه در بلندمدت اهميت فراواني دارد. اين امر منجر به تولد و ظهور بازاريابي اجتماعي شد و در حال حاضر بسياري از شركت ها هنگام اتخاذ تصميمات بازاريابي منافع جامعه را مورد توجه قرار مي دهند (مقدمي و خورشيدي، 1382). بازاریابی اجتماعی به پیشبرد اهداف اجتماعی و رفاهی و ارتقاء میزان رفاه مشتری و جامعه توجه دارد. برای تحقق و پیشبرد مقاصد و نیات اجتماعی لازم است، فنون، روش‌ها و حقایق عینی بسیاری را مورد توجه قرار دهیم. این حقایق و واقعیات انکارناپذیر، بخش قابل توجهی از دانش منطق را تشکیل می‌دهند. واقعیت این است که منطق همانند سایر حوزه‌های علمی، پایه و بنیان استوار و محکمی برای بازاریابی اجتماعی فراهم می‌سازد (NMSC, 2000).  بازاریابی اجتماعی از یک سو، از علوم مختلفی مانند علوم تربیتی، علوم اجتماعی، بهداشت و از سوی دیگر از بازاریابی تجاری برای کامل نمودن روش‌ها، مفروضات و مفاهیم خود بهره می‌گیرد. هر چند بازاریابی اجتماعی تعداد قابل توجهی از مفروضات و مفاهیم خود را از رشته‌های دیگر اخذ کرده، اما با این وجود دارای شخصیت و هویت مستقلی است. امروزه می‌توان ارتباط و تعامل گسترده بین رشته‌ها را به آسانی مشاهده نمود و این ارتباط و تعامل در حال گسترش است (Smith, 2000). بنابراین، بازاریابی اجتماعی مانند سایر علوم ضمن حفظ ارتباط و تعامل خود با رشته‌های دیگر می‌کوشد که از روش‌ها، مفروضات، و مفاهیم علوم دیگر برای غنی‌تر ساختن روش‌ها مفروضات، و مفاهیم خود استفاده نماید. نکته مهمی که باید بدان توجه داشت این است که بازاریابی اجتماعی ناگزیر است در انتخاب روش‌ها، مفروضات و مفاهیم رشته‌های دیگر نهایت دقت و وسواس را اعمال نماید. ضرورت این دقت و وسواس از این جا سرچشمه می‌گیرد که مفروضات و مفاهیم سایر حوزه‌های علمی به ندرت می‌تواند بدون حک و اصلاح و بازبینی مورد استفاده قرار گیرد (Kerr et al., 2005). قسمتی از پیشینه تحقیق:طاهري بروجني (1379) در بررسي نقش بازاريابي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي تاکید می کند که اهميت تجهيز منابع براي بانك كشاورزي به عنوان نوعي اهرم مالي اعتباري بسيار روشن بوده و براي دستيابي به اين مهم،‌ ضرورت گذار از شيوه‌هاي سنتي بانكداري و ايجاد ساختارهاي مناسب و همگرا با مشتري و نيازهاي او اجتناب ناپذير مي‌نمايد. بازاريابي تأكيد زيادي بر حفظ مشتري، برنامه ريزي بلندمدت، خدمت رساني و …. داشته و راه رضايتمندي مشتري و حفظ او را مشخص مي‌سازد. نتایج بدست آمده نشان می دهد که بكار بردن آميخته بازاريابي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي در استان چهار محال و بختياري نقش اساسي دارد و سه عامل كاركنان،‌ قيمت و دارايي‌هاي فيزيكي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي نقش دارد ليكن رتبه عوامل تبليغات پيشبردي، مكان و خدمات،‌ به شكل خدمات، تبليغات پيشبردي و مكان تغيير مي‌يابد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) به شرح زیر میباشد:مقدمه  مبناي اجتماعي بازاريابي: تأمين نيازهاي انساني  تفاوت بازاريابي تجاري و بازاريابي اجتماعي  مفهوم بازاریابی اجتماعی  تاریخچۀ پیدایش بازاریابی اجتماعی  تعریف بازاریابی اجتماعی  ديدگاه بازاريابي اجتماعي  ابعاد بازاریابی اجتماعی  مراحل انجام يك برنامه بازاريابي اجتماعي  مدل عمومی استراتژی بازاریابی اجتماعی جنبه های بازاريابي اجتماعي در صنعت بانكداري  آمیخته بازاريابي  پیشینه پژوهشمنابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی پيشينه نظري مفهوم بازاریابی اجتماعی چارچوب نظري تاریخچه پیدایش بازاریابی اجتماعی پيشينه پژوهش تعریف بازاریابی اجتماعی پيشينه تحقيق ديدگاه بازاريابي اجتماعی مباني نظري ابعاد بازاریابی ا

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • بررسی تاثیر استراتژی های مدیریت سرمایه در گردش بر تغییرات قیمت سهام و ارزش افزوده نقدی

    بررسی تاثیر استراتژی های مدیریت سرمایه در گردش بر تغییرات قیمت سهام و ارزش افزوده نقدی برچسب ها: دانلود مقاله بررسی تاثیر استراتژی های مدیریت سرمایه در گردش بر تغییرات قیمت سهام و ارزش افزوده نقدیپروژه بررسی تاثیر استراتژی های…

  • پاورپوینت آبگرمکن های خورشیدی

    پاورپوینت آبگرمکن های خورشیدی برچسب ها: دانلود پاورپوینت آبگرمکن های خورشیدیآبگرمکن های خورشیدیپاورپوینت آبگرمکن های خورشیدیپروژه درس روش های پیشرفته ساختپاورپوینت آبگرمکنپاورپوینت آشنایی با آبگرمکن های خورشیدیکاربرد انرژي خورشيدي در ساختمانپاورپوینت انرژِی خورشیدیآبگرمکن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آبگرمکن های…

  • پاورپوینت برنامه ریزی توسعه راهبردی CDS شهر رودهن

    پاورپوینت برنامه ریزی توسعه راهبردی CDS شهر رودهن برچسب ها: دانلود پاورپوینت برنامه ریزی توسعه راهبردی CDS شهر رودهنپاورپوینت توسعه راهبردی شهر رودهنبرنامه ریزی توسعه راهبردی CDS شهر رودهنبرنامه ریزی توسعه راهبردی شهر رودهنCDSCDS شهر رودهنپاورپوینت CDS شهر رودهنپاورپوینت شهرسازیشهر…

  • بررسی انتخاب مرغ سبز و محصولات ارگانیک

    بررسی انتخاب مرغ سبز و محصولات ارگانیک برچسب ها: پایان نامه بررسی انتخاب مرغ سبز و محصولات ارگانیکپروژه بررسی انتخاب مرغ سبز و محصولات ارگانیکتحقیق بررسی انتخاب مرغ سبز و محصولات ارگانیک رفتن به سایت اصلی بررسی انتخاب مرغ سبز…

  • تاثير كاربرد تكنولوژ‍ي اطلاعات بر عملکرد سازمان تامين اجتماعي

    تاثير كاربرد تكنولوژ‍ي اطلاعات بر عملکرد سازمان تامين اجتماعي برچسب ها: تکنولوژي اطلاعات ارزيابي عملکرد مديريت اطلاعات سازمان تامين اجتماعي کارفرمايانپایان نامه تاثير كاربرد تكنولوژ‍ي اطلاعات بر عملکرد سازمان تامين اجتماعي رفتن به سایت اصلی تاثير كاربرد تكنولوژ‍ي اطلاعات بر…

  • مبانی نظری اختلالات خلقی

    مبانی نظری اختلالات خلقی دانلود مبانی نظری اختلالات خلقی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم پایان نامه در مورد اختلالات خلقی نمونه متن این پژوهش آمده است: تعریف افسردگی  ارائه تعریف افسردگی…

  • شیشه و رنگ در معماری

    شیشه و رنگ در معماری دانلود شیشه و رنگ در معماری دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل شیشه و رنگ در معماری شیشهتاریخچهویژگی هامراحل ساختموارد کاربرد و...رنگ،سیلر،کیلرومواد پوششیانواع رنگموارد کاربرد فهرست بطور عمومی شیشه جسمی است شفاف…

  • پاورپوینت کشور اسپانیا(جغرافیا,موقعیت و فرهنگ)

    پاورپوینت کشور اسپانیا(جغرافیا,موقعیت و فرهنگ) دانلود پاورپوینت کشور اسپانیا(جغرافیا,موقعیت و فرهنگ) دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت کشور اسپانیا(جغرافیا,موقعیت و فرهنگ) ،در حجم 44 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: nبی تردید بخش عمده ای از…

  • پاورپوینت لیزرهای نیمرسانا

    پاورپوینت لیزرهای نیمرسانا دانلود پاورپوینت لیزرهای نیمرسانا دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود پاورپوینت با موضوع لیزرهای نیمرسانا،در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: غلظتهای آلایش را می توان به…

  • نقش دولت در اقتصاد

    اقتصاد,دولت دانلود فایل اصلی نقش دولت در اقتصاد از سایت دانلود فایل تحقیق نقش دولت در اقتصاد در حجم25 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست و قسمتی از متن زیر:فهرست مطالبعنوان شماره صفحهمقدمه ۳دولت در…

  • ارائه ی مدل برنامه ريزی استراتژيک برای جاذبه های گردشگری

    ارائه ی مدل برنامه ريزی استراتژيک برای جاذبه های گردشگری برچسب ها: برنامه ریزی استراتژیک جاذبه گردشگریارائه ی مدل برنامه ريزی استراتژيک برای جاذبه های گردشگریپایان نامه ارائه ی مدل برنامه ريزی استراتژيک برای جاذبه های گردشگریپروژه ارائه ی مدل…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تعاریف سبک های رهبری مدیران (فصل2)

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تعاریف سبک های رهبری مدیران (فصل2),پیشینه تحقیق سبک های رهبری,دانلود مبانی نظری مديريت و رهبري,فصل دوم پایان نامه تعاریف رهبری,مبانی نظری ديدگاه های رهبري,نظریه نقشهای مدیریتی,نگین فایل دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه پژوهش…

  • پاورپوینت روستــاي پشتيــر(معماری,موقعیت,جغرافیا و محیط زیست)

    پاورپوینت روستــاي پشتيــر(معماری,موقعیت,جغرافیا و محیط زیست) برچسب ها: روستــاي پشتيــرشناسايي روستاشناخت كيفيت ابنيه روستا فضاي باز تأسيسات وتجهيزات روستايي رفتن به سایت اصلی پاورپوینت روستــاي پشتيــر(معماری,موقعیت,جغرافیا و محیط زیست) دسته بندي : برنامه ریزی شهری جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • ادبیات نظری تحقیق و پیشینه آموزش و دوره پیش دبستانی

    ادبیات نظری تحقیق و پیشینه آموزش و دوره پیش دبستانی دانلود ادبیات نظری تحقیق و پیشینه آموزش و دوره پیش دبستانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش ودوره پیش…

  • تحقیق تاریخ فرهنگ و هنر کشور آلمان

    تحقیق تاریخ فرهنگ و هنر کشور آلمان دانلود تحقیق تاریخ فرهنگ و هنر کشور آلمان دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل ورد تحقیق تاریخ فرهنگ و هنر کشور آلمان ، در حجم 20…

  • ادبیات نظری تحقیق خلاقیت، افراد و مدیران خلاق، نوآوری، نوآوری سازمانی، بهره وری سازمان

    ادبیات نظری تحقیق خلاقیت، افراد و مدیران خلاق، نوآوری، نوآوری سازمانی، بهره وری سازمان دانلود ادبیات نظری تحقیق خلاقیت، افراد و مدیران خلاق، نوآوری، نوآوری سازمانی، بهره وری سازمان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • ادبیات نظری تحقیق استرس شغلی، فشارهای سازمانی

    ادبیات نظری تحقیق استرس شغلی، فشارهای سازمانی دانلود ادبیات نظری تحقیق استرس شغلی، فشارهای سازمانی دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : تعاریف استرس شغلي از آنجايي که در چگونگي تعريف استرس…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نقش سازمان های فرا ملّی در توسعه سلامت

    دانلود پاورپوینت با موضوع نقش سازمان های فرا ملّی در توسعه سلامت برچسب ها: نقش سازمان های فرا ملی در توسعه سلامتسازمان جهانی بهداشت (WHO) ارکان مراقبت های بهداشتی اولیهسازمان آموزشی علمی و فرهنگی ملل متحد سازمان بين‌المللی كار (ILO)…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق دیدگاههایی در باره شخصیت ورشد شخصیت

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق دیدگاههایی در باره شخصیت ورشد شخصیت دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق دیدگاههایی در باره شخصیت ورشد شخصیت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق دیدگاههایی در باره…

  • پیشینه و مبانی نظری مالیات بر ارزش افزوده

    پیشینه و مبانی نظری مالیات بر ارزش افزوده دانلود پیشینه و مبانی نظری مالیات بر ارزش افزوده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مروری بر ادبیات تحقیق و مطالعات انجام شده .................................................................................................................................. 5 2…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی موزه نور

    برنامه فیزیکی طراحی موزه,پایان نامه معماري طراحی موزه نور,تحلیل سایت معماری موزه نور,رساله معماري طراحی موزه نور,طراحی معماری موزه نور,ظوابط و استانداردهای طراحی موزه نور,مطالعات معماري طراحی موزه نور دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحی موزه نور از…

  • مفهوم موسیقی در بناها

    مفهوم موسیقی در بناها دانلود مفهوم موسیقی در بناها دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مفهوم موسیقی در بناها فلسفه موسیقی در بنارابطه موسیقی و معماریریتمریتم در موسیقیریتم در معماریمنبع فهرست فلسفه موسیقی در بنا از سردر…

  • تحقیق پژوهش در عمليات روش پژوهش

    اعتبارسنجي,پژوهش در عمليات,پژوهش عملياتي,تحقيق در عمليات,تحقیق پژوهش در عمليات روش پژوهش,توسعه تئوري,توسعه مدل,حل مسائل واقعي,روش پژوهش,مدل‌سازي دانلود فایل اصلی تحقیق پژوهش در عمليات روش پژوهش از سایت دانلود فایل تحقیق پژوهش در عمليات روش پژوهش در حجم 67 صفحه و…

  • ادبیات نظری تحقیق تحریم­ و حق سلامتی در حقوق بین الملل

    ادبیات نظری تحقیق تحریم­ و حق سلامتی در حقوق بین الملل دانلود ادبیات نظری تحقیق تحریم­ و حق سلامتی در حقوق بین الملل دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل تحریم و حق سلامتی در حقوق بین…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق جو عاطفی خانواده (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری جو عاطفی خانواده,پیشینه پژوهش جو عاطفی خانواده,پیشینه تحقیق جو عاطفی خانواده,چارچوب جو عاطفی خانواده,فصل دوم پایان نامه جو عاطفی خانواده,مبانی نظری جو عاطفی خانواده دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق جو عاطفی خانواده (فصل دوم پایان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عناصر آمیخته بازاریابی 4p

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عناصر آمیخته بازاریابی 4p دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق عناصر آمیخته بازاریابی 4p دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عناصر آمیخته بازاریابی 4p فهرست مطالب : بازاریابی چیست…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش مشارکت مردم در توسعه روستاها

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش مشارکت مردم در توسعه روستاها دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش مشارکت مردم در توسعه روستاها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 . تعاریف…

  • پیشینه و مبانی نظری سبک های شناختی

    پیشینه و مبانی نظری سبک های شناختی دانلود پیشینه و مبانی نظری سبک های شناختی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سبک های شناختی سبک شناختی یکی از مباحثی است که به تفاوت های…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازی،اسباب بازی،کودکان پیش دبستانی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازی،اسباب بازی،کودکان پیش دبستانی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازی،اسباب بازی،کودکان پیش دبستانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازی ، اسباب بازی ، کودکان پیش…

  • قالب پاورپوینت علوم تربیتی 4

    قالب پاورپوینت علوم تربیتی 4 دانلود قالب پاورپوینت علوم تربیتی 4 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت علوم تربیتی 4 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • تعيين و بیان موانع كارآفرينی دانشجویان فارغ التحصیل رشته مديريت دانشگاه شیراز درسازمان هاي دولتی

    شیراز,مدیریت,موانع کارآفرینی دانلود فایل اصلی تعيين و بیان موانع كارآفرينی دانشجویان فارغ التحصیل رشته مديريت دانشگاه شیراز درسازمان هاي دولتی از سایت دانلود فایل تحقیق     تعيين و بیان موانع كارآفرينی دانشجویان فارغ التحصیل  رشته مديريت دانشگاه شیراز در سازمان هاي…

  • فایل پاورپوینت نور و معماری

    فایل پاورپوینت نور و معماری برچسب ها: دانلود پاورپوینت نور و معمارینور و معماریعناصر نورگیری در معماری سنتیپاورپوینت نور در معمارینور در معماری ایراننور در معماریعناصر نورگیریپاورپوینت نور و معماریپاورپوینت نور و طبیعت رفتن به سایت اصلی فایل پاورپوینت نور…

  • پرسشنامه طب اورژانس

    پرسشنامه طب اورژانس دانلود پرسشنامه طب اورژانس دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل این پرسشنامه محقق ساخته و مناسب کارهای پژوهشی و کارورزی دانشجویان پزشکی است. شامل موارد ذیل است: اطلاعات جمعیت شناختی شامل: جنسیت:  مرد ⃝         …

  • دانلود پاورپوینت با موضوع اصول بازاریابی تلفنی

    دانلود پاورپوینت با موضوع اصول بازاریابی تلفنی برچسب ها: نمونه مکالمه بازاریابی تلفنینمونه متن مکالمه بازاریابی تلفنیکتاب بازاریابی تلفنیدر بازاریابی تلفنی چه بگوییمبازاریابی تلفنیpdfمتن بازاریابی تلفنینکات بازاریابی تلفنیشرکت بازاریابی تلفنی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع اصول بازاریابی…

  • نمونه سوالات کتاب تصمیم گیری در مسایل مالی دکتر اله کرم صالحی

    نمونه سوالات کتاب تصمیم گیری در مسایل مالی دکتر اله کرم صالحی برچسب ها: نمونه سوالاتکتاب تصمیم گیریدکتر اله کرم صالحیتصمیم گیری در مسایل مالی رفتن به سایت اصلی نمونه سوالات کتاب تصمیم گیری در مسایل مالی دکتر اله کرم…