تحقیق بررسی تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش

پایان نامه بازاریابی برای فروش بیشتر,پایان نامه بررسی تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش,پروژه بررسی تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش,تحقیق بررسی تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش,مبانی نظری برنامه بازاریابی
دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش از سایت

دانلود فایل

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش ،در قالب Word و 211 صفحه و قابل ویرایش.رشته: مدیریت در گرایش بازاریابی========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir========================================================تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.قسمتهایی کوتاه از متن:چکیدهتصور نیاز به برنامه ریزی علمی شرکت صنایع کاشی الوند، زمینه ساز خلق موضوع تدوین برنامه بازاریابی در نزد محقق شد. از اینرو محقق به منظور دستیابی به این مهم بعد از کسب اجازه، اقدام به تشخیص رویکرد مدیران بخش های مختلف به ویژه دپارتمان فروش و کارکنان فروش نسبت به برنامه ریزی نموده و جهت آشنایی با نظرات مشتریان و ذینفعان این سازمان که نمایندگان کلیدی تعیین شدند (بدلیل اینکه از حیث دسته بندی B 2 B تشخیص داده شد) اطلاعات گردآوری شده از طریق پرسشنامه بود، بنابراین روش تحقیق توصیفی بکار گرفته شده است و به منظور تعیین موقعیت فعلی شرکت در کسب و کار بعد از مطالعات کتابخانه ای و میدانی و اطلاعات حاصل از پرسشنامه ای که در اختیار مدیران بخشهای مختلف و کارکنان فروش قرارگرفته بود به ارزیابی صنعت، بازار و رقبا پرداخته ایم و توانستیم با شناسایی نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدها ضمن پاسخگویی به سوال دوم پژوهش با استفاده از ماتریس آنسف استراتژی های مناسب تعیین گردندو همچنین اهداف فروش پس از پیش بینی فروش طبق مدل پیش بینی نمو همواره هلت – وینترز برای سه سال آینده پیش بینی گردید و از نتایج بدست آمده از پرسشنامه ای که در بین نمایندگان کلیدی فروش شرکت در سراسر کشور توزیع گردیده بود. نقاط ضعف و قوت آمیخته بازاریابی که سوال چهارم پژوهش حاضر بود شناسایی و مشخص گردید  و متعاقب آن برنامه عملیاتی بازاریابی، بعد از مطابقت با اهداف در قالب آمیخته بازاریابی با ارائه راهکارهای پیشنهادی بیان گردید.مساله پژوهشتصمیم گیری،رکن اساسی تمام وظایف مدیریتی و در عین حال،مبنای برنامه ریزی است چرا که نمیتوان گفت برنامه ای وجود دارد مگر اینکه تصمیمی اتخاذ شده است. به عبارت بهتر،تصمیم گیری ، هسته مرکزی مدیریت است که در تمامی وظایف دیگر، نمود داردو به همین دلیل برخی (مانند هربرت سایمون)مدیریت و تصمیم گیری را دو واژه مترادف می دانند.در نگرش سنتی مدیریت، برنامه ریزی نقطه آغاز همه حرکتها در یک سازمان است. بطوری که اهمیت آن از گذشته دور برای همه مدیران و کارشناسان آشکار شده است. د رهمین راستا سیل تحول سازمان ها از صورت ساده به پیچیده و با فرآیندهای بی شمار و تحولات عظیم اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و تکنولوژیکی، به ویژه در دهه اخیر باعث بروز صحنه های جدید و نگرش های تازه به این مقوله شده است. در نگرش جدید مباحث برنامه ریزی راهبردی یا استراتژیک در سازمان ها مطرح شده است که گام مهمی در جهت تحقق و دستیابی به اهداف سازمان هاست. برنامه استراتژیک سندی است که چشم انداز، ماموریت، اهداف و استراتژی های آینده یک سازمان را به همراه مجموعه منابع مورد نیاز برای اجرای موفق آن ها مشخص می سازد و می تواند آرزوهای محال یک سازمان را به حقیقت مبدل سازد. سازمان هایی که برنامه استراتژیک دارند، نسبت به سازمانهایی که چنین برنامه هایی را تهیه نمی کنند، با احتمال بیشتری به آنچه می خواهند می رسند. بدون وجود برنامه استراتژیک سازمان به یک کشتی بدون سکان شبیه است. برنامه ریزی استراتژیک جهت حرکت و مقصد سازمان را مشخص می کند. این برنامه ، با بررسی محیط داخلی و خارجی سازمان، فرصت ها و تهدید های محیطی و نقاط قوت و ضعف داخلی را شناسایی میکند و با در نظر گرفتن ماموریت سازمان، اهداف بلند مدتی را برای آن تدوین می کنندو برای دستیابی به این اهداف از بین گزینه های استراتژیک، به طراحی استراتژی هایی اقدام میکند که با تکیه بر فرصت ها و نقاط قوت داخلی، ضعف ها را از بین می برد و بر تهدید های محیطی غلبه می کند و به پیروزی سازمان در محیط رقابتی موجود منجر می گردد.  مقوله بازاریابی و نداشتن طرح و جایگاه مشخص برای آینده مهم ترین ضعف و چالش برای سازمان ها و بنگاه های کشور محسوب می شود به این ترتیب اهمیت روز افزون بازاریابی و برنامه ریزی باعث شده است برای شرکت ها و موسسات امروزی بسیار مفید و حیاتی و منافع متعددی را بدنبال داشته باشد.امروزه داشتن توان رقابتی، اساس بقای شرکت است. از سوی دیگر برخورداری و حفظ توان رقابتی بیش از همه چیز نیازمند اطلاعات است. شرکتها باید اطلاعات بسیار زیادی از سازمان های رقیب، واسطه ها و سایر نیروها و عواملی که در بازار فعال هستند، داشته باشند. اطلاعات به عنوان یکی از اقلام مهم دارایی های استراتژیک و ابزارهای بازاریابی به شمار میآید. گردآوری اطلاعات مربوط به سازمان های رقیب در امر تدوین استراتژی ها، نقشی حیاتی دارد. بنابراین رد یابی، درک و واکنش به رقبا بعنوان یک جنبه ویژه از فعالیتهای بازاریابی مطرح بوده است ولازم است که سازمان ها یک برنامه اثر بخش به نام هوشمندی رقابتی به اجرا درآورند که بسیاری از شاخه های دیگر نظیر اقتصاد، بازاریابی، نظریه نظامی و مدیریت استراتژیک را در بر میگیرد. اهداف برنامه ریزی به شرح زیر است:1.پیش بینی آینده :برنامه آینده نگر2.برنامه ساختن و شکل دادن به آینده:برنامه آینده ساز3.برنامه برای انتخاب یک شکل خاص برای آینده:آینده گزینایده محوری این تحقیق این است که ورود و نفوذ به بازارهای هدف داخلی و خارجی، مستلزم داشتن یک نگرش جامع و اقدامات و فعالیتهای بازاریابی برنامه ریزی شده و هدفمند است. بنابراین داشتن یک برنامه ریزی علمی را برای اداره موفق شرکت و بازاریابی کارآمد و موثر ضروری میداند و به دنبال ارایه برنامه بازاریابی جهت تشریح وضعیت کنونی شرکت با توجه به مشتریان، رقبا و محیط بیرونی شرکت و ارایه رهنمودهایی برای تحقق اهداف و اجرای اقدامات بازاریابی میباشد که در عمل مبنای تمامی تصمیم گیری ها و راهبردهای بازاریابی شرکت قرار گیرد.از مزایای برنامه ریزی بازاریابی عبارتند از:1.افزایش احتمال تحقق اهداف سازمان2.ایجاد فرصت اجرای منظم تصمیم ها3.صرفه اقتصادی4.انطباق با شرایط متغیر محیطی5.استفاده صحیح از منابع6.فراهم شدن ابزارهای کنترل7.امکان سنجش میزان پیشرفت 8.آگاهی کارکنان از اهداف سازمان و نقش خود9.تقویت کارگروهی10.رسیدن به اهداف شخصیفهرست مطالب:چکیده    1فصل اول کلیات پژوهش    21-1- مسئله پژوهش    32-1- پرسش های پژوهش    53-1- اهداف پژوهش و ضرورت های آن    64-1- سوال های پژوهش    65-1- کاربردهای پژوهش و استفاده کنندگان از نتایج    66-1- تعاریف عملیاتی    77-1- قلمرو مکانی و زمانی تحقیق    9فصل دوم مبانی نظری    10مقدمه    111-2- ساختار برنامه بازاریابی    122-2- تجزیه و تحلیل موقعیت     203-2- تعیین اهداف    314-2- تدوین استراتژی    395-2- بازاریابی هدف     406-2- تعیین تاکتیک های بازاریابی    49زمینه پژوهش    74فصل سوم: روش تحقیق    82مقدمه    831-3- روش تحقیق    832-3- مسئله تحقیق    833-3- سوالات تحقیق    844-3- روشهای گردآوری اطلاعات    845-3- روایی و پایایی پرسش نامه     876-3- جامعه و نمونه آماری    887-3- روش تجزیه و تحلیل داده ها    88فصل چهارم: یافته های پژوهش    90مقدمه    911-4- تجزیه و تحلیل صنعت کاشی و سرامیک در جهان    932-4- تجزیه و تحلیل صنعت کاشی و سرامیک در ایران    1023-4- معرفی شرکت صنایع کاشی الوند    1174-4-تجزیه و تحلیل عملکرد شرکت صنایع کاشی الوند وجایگاه آن در صنعت    1225-4-ساختار سازمانی    1256-4-تجزیه و تحلیل نقاط قوت ، ضعف،فرصتها و تهدیدها    1267-4- ارزیابی وضعیت رقابت و سهم بازار شرکت کاشی الوند    1328-4- بیانیه ماموریت شرکت کاشی الوند    1349-4- استراتژی شرکت کاشی الوند    13510-4- اهداف بازاریابی شرکت صنایع کاشی الوند    13911-4- اهداف فروش شرکت صنایع کاشی الوند    14012-4- تجزیه و تحلیل آماری داده های جمع آوری شده از فرم نظرسنجی نمایندگان فروش    142فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات    161مقدمه    1621-5- تحلیل نتایج پرسش های مطرح شده در پژوهش    1622-5- پیشنهاداتی در خصوص برنامه ریزی تولید و صادرات از نگاه صاحبنظران صنعت کاشی و سرامیک    1703-5- پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی    1714-5- محدودیت های پژوهش    171پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
تحقیق بررسی تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش پروژه بررسی تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش مبانی نظری برنامه بازاریابی پایان نامه بازاریابی برای فروش بیشتر پایان نامه بررسی تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش

  • پیشینه و مبانی نظری مدیریت سرمایه در گردش

    پیشینه و مبانی نظری مدیریت سرمایه در گردش دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت سرمایه در گردش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه 13 2 - 2 - مدیریت…

  • الهام از طبیعت در معماری

    الهام از طبیعت در معماری دانلود الهام از طبیعت در معماری دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل الهام از طبیعت در معماری سه نوع الهام پذیری در طبیعت: 1)الهام از اشکال طبیعی2)الهام گیری معنایی از طبیعت3)الهام از…

  • پاورپوینت مصرف انرژي در فرآیندهای صنعتی

    پاورپوینت مصرف انرژي در فرآیندهای صنعتی برچسب ها: استاندارد معیار مصرف انرژیاستانداردهای انرژیمعیار مصرف انرژی صنایعاستاندارد برچسب انرژیاستاندارد انرژياستاندارد مواد غذایی ایراندانلود رایگان استاندارد ملی ایرانموسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مصرف انرژي در فرآیندهای…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق چسبندگی هزینه هاو مدیریت سود (فصل دوم)

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق چسبندگی هزینه هاو مدیریت سود (فصل دوم) دانلود دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق چسبندگی هزینه هاو مدیریت سود (فصل دوم) دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • پاورپوینت درمورد آداب نیکان فارسی هشتم درس ششم

    پاورپوینت درمورد آداب نیکان فارسی هشتم درس ششم دانلود فایل اصلی پاورپوینت درمورد آداب نیکان فارسی هشتم درس ششم از سایت دانلود فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت درمورد آداب نیکان فارسی هشتم درس ششمقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 9محتویاتکلمات کلیدیدانش زبانیگفت و…

  • پاورپوینت جنگ نرم: مباني، ابزارها، شگردها و راه‌هاي مقابله

    پاورپوینت جنگ نرم: مباني، ابزارها، شگردها و راه‌هاي مقابله برچسب ها: اسلاید جنگ نرمپروپوزال جنگ نرمپاورپوینت نقش رسانه ها در جنگ نرمجنگ نرم دفاعی نهمپاورپوینت آموزش نظامیدانلود رایگان پاورپوینت برندپاورپوینت آماده رایگان حسابداریدانلود پاورپوینت در مورد رشته کامپیوتر رفتن به…

  • پاورپوینت معماری خورشيدی غير فعال

    پاورپوینت معماری خورشيدی غير فعال برچسب ها: دانلود پاورپوینت معماری خورشيدی غير فعال معماری خورشيدی غير فعال معماری خورشيدی غير فعال (تنظيم شرايط محيطی )پروژه تنظیم شرایط محیطیپاورپوینت معماری خورشيدی غير فعال پاورپوینت معماری خورشیدیآشنایی با معماری خورشيدی غير فعال…

  • نمونه سوال های پایه ی هشتم

    نمونه سوال های پایه ی هشتم دانلود نمونه سوال های پایه ی هشتم دسته بندي : سوالات نهایی جزئیات و دریافت گزارش فایل نمونهای کامل از سوال های ریازی پایه ی هشتم به طور فایل پی دی اف..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... دسته بندی:…

  • بررسی موانع بلوغ بکارگیری نظام الکترونیکی در اداره امور مالیاتی و ارائه راهکارهای اجرایی مناسب

    بررسی موانع بلوغ بکارگیری نظام الکترونیکی در اداره امور مالیاتی و ارائه راهکارهای اجرایی مناسب برچسب ها: پایان نامه بررسی موانع بلوغ بکارگیری نظام الکترونیکی در اداره امور مالیاتی و ارائه راهکارهای اجرایی مناسبپروژه بررسی موانع بلوغ بکارگیری نظام الکترونیکی…

  • ارزیابی مقایسه ای ضریب پایداری جنبه های مختلف اقلام تعهدی باضریب پایداری جریان نقدی

    ارزیابی مقایسه ای ضریب پایداری جنبه های مختلف اقلام تعهدی باضریب پایداری جریان نقدی برچسب ها: مقاله حسابداری پايداري اقلام تعهدیپایداری جریان های نقدیتحقیق واکنش سرمایه گذارانپروژه حسابداری جریان وجوه نقدارزیابی مقایسه ای ضریب پایداری جنبه های مختلف اقلام تعهدی…

  • بروشور جدید محلول رویش موی دکتر نوروزیان در سال 1396و ارائه آموزش و معرفی فرمول جدید و ویژه سال 1396

    بروشور جدید محلول رویش موی دکتر نوروزیان در سال 1396و ارائه آموزش و معرفی فرمول جدید و ویژه سال 1396 برچسب ها: داروی رویش موی دکتر نوروزیانداروی جدید رویش موی دکتر نوروزیانداروی جدید ضد ریزش موی دکتر نوروزیانمحلول جدید رویش…

  • پاورپوینت مجتمع تجاری آوا سنتر

    پاورپوینت مجتمع تجاری آوا سنتر برچسب ها: دانلود پاورپوینت مجتمع تجاری آوا سنترمجتمع تجاری آوا سنترپروژه مجتمع تجاریپاورپوینت مجتمع تجاری آوا سنترآشنایی با مجتمع تجاری آوا سنتررضا دانشمیرپاورپوینت بررسی و تحلیل مجتمع تجاری آوا سنترمجتمع تجاریپاورپوینت معرفی مجتمع تجاری آوا…

  • پاورپوینت بررسی راه های تعامل موفق با رسانه

    پاورپوینت بررسی راه های تعامل موفق با رسانه برچسب ها: بررسی راه های تعامل موفق با رسانهروابط عموميسواد اطلاعاتیعصر اطلاعات و دوران رسانه ای شدهمدیریت اطلاعات در روابط عمومیمباحث کلیدی در مدیریت اطلاعات رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بررسی راه…

  • چارچوب نظری و سوابق تحقیق بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

    پيشينه پژوهش بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری,پيشينه تحقيق بازاریابی رابطه ای چیست,دانلود چارچوب نظری و سوابق تحقیق بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد بازاریابی رابط,مباني نظري پایان نامه بازاریابی رابطه مند دانلود فایل…

  • پاورپوینت آموزش گام به گام روش تصمیم گیری چند معیاره ویکور

    پاورپوینت آموزش گام به گام روش تصمیم گیری چند معیاره ویکور دانلود پاورپوینت آموزش گام به گام روش تصمیم گیری چند معیاره ویکور دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آموزش گام به گام روش…

  • پیشینه و مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی

    پیشینه و مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی دانلود پیشینه و مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی اینترنت مفهوم اینترنت در…

  • پیشینه و مبانی نظری سود گزارش شده و سود واقعی

    پیشینه و مبانی نظری سود گزارش شده و سود واقعی دانلود پیشینه و مبانی نظری سود گزارش شده و سود واقعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق سود گزارش شده…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق امید به زندگی(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري امید به زندگی,پيشينه پژوهش پايان نامه امید به زندگی,پيشينه نظري امید به زندگی,چارچوب نظري امید به زندگی,دانلود مباني نظري تعریف امید به زندگی,فصل دوم امید به زندگی,مباني نظري امید به زندگی,مباني نظري و پيشينه پژوهش امید به زندگی…

  • پاورپوینت درمورد استراتژیهای قیمت گذاری

    پاورپوینت درمورد استراتژیهای قیمت گذاری برچسب ها: پاورپوینت درمورد استراتژیهای قیمت گذاری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت درمورد استراتژیهای قیمت گذاری دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت درمورد استراتژیهای قیمت گذاریقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید:…

  • اثربخشی برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) بر کیفیت زندگی، استرس ادراك شده و بهزیستی

    اثربخشی برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) بر کیفیت زندگی، استرس ادراك شده و بهزیستی برچسب ها: کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهیاسترس ادراک شدهبهزیستی روانشناختیکیفیت زندگیبیماری قلبیتعاریف کیفیت زندگیمولفه های بهزیستی روانیعوامل مؤثر در بروز استرسنظريه های…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نت برمبنای شرایط

    دانلود پاورپوینت با موضوع نت برمبنای شرایط برچسب ها: نگهداری و تعمیرات مبتنی بر شرایطنت اصلاحی cmنگهداری و تعمیرات cmنگهداری و تعمیرات (نت)نگهداری و تعمیرات empm و cm چیستنت پیشگیرانهانواع نگهداری و تعمیرات رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با…

  • بحران ملی آلودگی منابع آب و سیاستهای دولت برای مقابله با بحران

    بحران ملی آلودگی منابع آب و سیاستهای دولت برای مقابله با بحران برچسب ها: بحران آلودگی آب گیاهان جنگل ها پوشش گیاهی رفتن به سایت اصلی بحران ملی آلودگی منابع آب و سیاستهای دولت برای مقابله با بحران دسته بندي…

  • دانلود مقاله نقش باد در بهینه سازی مصرف انرژی با نگاهی به معماری سنتی و استفاده از آن در زمان حال

    پروژه نقش باد در بهینه سازی مصرف انرژی با نگاهی به معماری سنتی و استفاده از آن در زمان حال,تحقیق نقش باد در بهینه سازی مصرف انرژی با نگاهی به معماری س,دانلود مقاله نقش باد در بهینه سازی مصرف انرژی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اموزش کودکان قبل از دبستان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اموزش کودکان قبل از دبستان دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اموزش کودکان قبل از دبستان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اموزش کودکان قبل…

  • پاورپوینت بررسی مزیت نسبی صادراتی صنایع غذایی

    پاورپوینت بررسی مزیت نسبی صادراتی صنایع غذایی برچسب ها: بررسی مزیت نسبی صادراتی صنایع غذاییسود صادراتمواد غذایی وارداتمحصولات صادراتی ایرانبیشترین کشورهای واردکننده و صادر کننده رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بررسی مزیت نسبی صادراتی صنایع غذایی دسته بندي : صنایع…

  • رابطة متغيرهاي كنترل راهبردي با اثربخشي شركتهاي فعال در بازار سهام تهران (79- 1372 )

    رابطة متغيرهاي كنترل راهبردي با اثربخشي شركتهاي فعال در بازار سهام تهران (79- 1372 ) برچسب ها: کنترل تعاملی راهبردی فروش اثر گذاری رفتن به سایت اصلی رابطة متغيرهاي كنترل راهبردي با اثربخشي شركتهاي فعال در بازار سهام تهران (79-…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت زناشویی و هوش هیجانی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری رضایت زناشویی وهوش هیجانی (فصل دوم پایان نامه),ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت زناشویی وهوش هیجانی (فصل دوم پایان نامه),دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت زناشویی وهوش هیجانی (فصل دوم پایان نامه),رضایت زناشویی وهوش هیجانی دانلود فایل…

  • دانلود پرسشنامه ارزیابی انطباق پذیری و همبستگی خانواده

    : انطباق پذیری خانواده انعطاف پذیری خانواده پرسشنامه ارزیابی انطباق پذیری خانواده,پرسشنامه ارزیابی انطباق پذیری و همبستگی خانواده,پرسشنامه ارزیابی خانواده,پرسشنامه انطباق پذیری,پرسشنامه همبستگی خانوادگی,روانشناسی و مشاوره همبستگی خانو,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه ارزیابی انطباق پذیری و همبستگی خانواده…

  • دانلود پروژه طرح توجیهی تولید سینک ظرفشویی

    دانلود پروژه طرح توجیهی تولید سینک ظرفشویی برچسب ها: دانلود پروژه طرح توجیهی تولید سینک ظرفشوییطرح توجیه فنیمالی و اقتصادی رفتن به سایت اصلی دانلود پروژه طرح توجیهی تولید سینک ظرفشویی دسته بندي : تولیدی جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • بافت فرسوده محله طرشت

    بافت فرسوده محله طرشت دانلود بافت فرسوده محله طرشت دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل بافت فرسوده محله طرشت موقعیت جغرافیایی منطقه 2 تهراننقشه محله های منطقه 2نقشه محله بندی منطقه 2موقعیت طرشتتاریخچه طرشتوجه تسمیه طرشتنقشه طرشتنقشه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اقدام به خودکشی (فصل دوم )

    ادبیات نظری تحقیق اقدام به خودکشی,پیشینه پژوهش اقدام به خودکشی,پیشینه تحقیق اقدام به خودکشی,چارچوب نظری اقدام به خودکشی,فصل دوم پایان نامه اقدام به خودکشی,مبانی علل خودکشی در ایران,مبانی نظری اقدام به خودکشی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت اینترا آئورتیك بالون پمپ

    پاورپوینت اینترا آئورتیك بالون پمپ برچسب ها: هزینه بالن قلبفیلم بالن زدن قلبمراقبتهای بعد از بالن زدن قلبآیا بالن زدن قلب خطرناک استعوارض بالن زدن قلببالون قلب چگونه انجام میشودفنر زدن قلببالن قلب چقدر طول میکشد رفتن به سایت اصلی…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)محافظه کاری در حسابداری

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)محافظه کاری در حسابداری دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)محافظه کاری در حسابداری دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم مبانی نظری و ادبیات تحقیق 2 -…

  • پاورپوینت تامین اجتماعی

    پاورپوینت تامین اجتماعی برچسب ها: پاورپوینت تامین اجتماعی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تامین اجتماعی دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت تامین اجتماعیقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 41محتویاتقسمتی از پاورپوینتتامین اجتماعی•ماده 101- كليه كارمنداني…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت استراتژیک منابع انسانی (جان براتون)

    دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت استراتژیک منابع انسانی (جان براتون) برچسب ها: مدیریت استراتژیک منابع انسانیpdfمدیریت استراتژیک منابع انسانی آرمسترانگمقاله مدیریت استراتژیک منابع انسانیتفاوت مدیریت منابع انسانی با مدیریت استراتژیک منابع انسانیمدلهای مدیریت استراتژیک منابع انسانیمدیریت استراتژیک منابع انسانی آرمسترانگ…