بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برند

بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برند

برچسب ها:
پایان نامه بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برنددانلود پروژه بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برندتحقیق بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برنددانلود مبانی نظری بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در

رفتن به سایت اصلی

بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برند

دسته بندي : مدیریت

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

تحقیق حاضر با عنوان بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برند   از سری تحقیق های رشته مدیریت
میباشد. این تحقیق در 125صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.===================================================================================تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                      
info@neginfile.ir===================================================================================قسمتهایی کوتاه از متن:مقدمهامروزه سازمان‏ها با رقابتي شدن بازارها و تغييرات پيوسته محيط، به اين واقعيت پي برده‏اند كه ديگر مانند گذشته با يك نظام اقتصادي رو به گسترش و بازارهاي در حال رشد روبرو نيستند. لذا هر مشتري ارزش ويژه خود را دارد و براي به دست آوردن سهم بيشتري از بازار بايد مبارزه كرد. گرچه بازاريابان تا ديروز تنها در انديشه يافتن مشتريان جديد بودند ولي در ديدگاه امروز، بازاريابي يعني كشف يك نياز، تلاش در جهت برآورده كردن آن و استمرار در تلاش. امروزه متعهد كردن مشتري جايگاه ويژه‏اي پيدا كرده و رشد دادن مشتري يعني توجه به رضايت‏مندي، ارتباط موثر با وي و سنجش كيفيت از ديدگاه وي كه باعث مي‏شود مشتريان يك سازمان در داخل همكار و در خارج از سازمان حامي و طرفدار سازمان باشند. لذا فقط مشترياني كه احساس تعلق خاطر و تعلق قلبي پيدا كرده و سودآوري و عمر طولاني دارند براي سازمان‏ها سرمايه به شمار مي‏روند (تقي زاده، 1390).در بازاريابي مصرف كننده، برندها غالباً نقطه آغاز تمايز بين پيشنهادهاي رقابتي بوده‏اند، به طوري كه در موفقيت سازمان‏ها مي‏توانند حياتي باشند. لذا بسيار مهم است كه مديريت برندها به صورت استراتژيك انجام گردد (فراهانی، 1392).بیان مسألهیک برند قوی می‏تواند ارزشمندترین دارایی یک موسسه تجاری محسوب شود، زیرا باعث می‏شود سازمان حاشیه سود بیشتر، کانال‏های همکاری بهتر و هم چنین مزایای دیگر را به دست آورد (یوو و همکاران، 2001). به همین دلیل ارزش ویژه برند از سال 1980 تبدیل به یک مفهوم مهم در بازاریابی شد. ارزش ویژه برند تجاری مطلوبیت نهایی یا ارزش افزوده‏ای است که یک محصول به واسطه نام تجاری مانند کوکاکولا، ایجاد می‏کند. ارزش ویژه برند تجاری همانند یک دارایی برای شرکت محسوب می‏گردد که گردش وجوه کسب و کار را افزایش می‏دهد ارزش ویژه برند تجاری یک مفهوم چند بعدی است که با تقویت ابعادش می‏توان آن را افزایش داد، این ابعاد عبارتند از آگاهی، کیفیت درک شده، وفاداری و تداعی‏ها. از سوی دیگر هر فعالیت بازاریابی بر روی ارزش ویژه برند تجاری تأثیرگذار است و نیز اینکه عناصر آمیخته بازاریابی به دلیل اینکه ازجمله عوامل قابل کنترل در اختیار مدیران و تصمیم‏گیران شرکت هستند، در صورتی که بتوان ارتباط بین این عناصر را با ارزش ویژه برند تجاری و بخصوص ابعاد آن بدست آورد، تصمیم‏گیران شرکت براحتی می‏توانند در خصوص چگونگی بکارگیری عناصر آمیخته بازاریابی، تصمیم‏گیری نمایند تا بتوانند به حداکثر ارزش ویژه برند تجاری و در نهایت سودآوری پایدار شرکت دست یابند.ارزش ويژه برند تفاوت قيمتي را كه يك برند قوي در فروش خود در مقايسه با يك برند متوسط جذب مي كند، نشان مي‏دهد. به علاوه ارزش ويژه برند با پشتيباني از ارزش مشتريان، به طور غير مستقيم ارزش شركت را افزايش مي‏دهد. ارزش ويژه برند و ارزش مشتري منتقل كننده ارزش به شركت‏اند از طريق بالا بردن اثربخشي و كارايي برنامه ها ي بازاريابي، وفاداري به برند، قيمت و حاشيه سود، توسعه برند، اهرم تجاري و مزيت رقابتي (آكر، 1991 ). اگر چه برند به صورت آشكارا براي سازمان و شركت ارزش آفريني مي‏كند، اما ريشة اين ارزش در مشتري قرار دارد (کلر، 2001). در حقيقت، ارزش ويژة برند مبتني بر مشتري، تعيين كنندة ارزش واقعي برند است (ديوانداري، 1390). ارزش ويژة برند مبتني بر مشتري، عبارت است از تاثيرات مختلف شناخت برند بر پاسخ مشتري به فعاليت‏هاي برند. در اين تعريف، سه مفهوم كليدي “پاسخ‏هاي متمايز”، پاسخ ناشي از شناخت برند” و “پاسخ مشتري به فعاليت‏هاي برند” در رابطه با ارزش آفريني برند آشكار است (كلر، 2008). بنابراين، مي‏توان بيان داشت كه تمام انواع فعاليت‏هاي سازماني، بر شناخت برند اثرگذار بوده و اين تغييرات شناخت برند، بر پاسخ‏ها منعكس مي‏شود. همچنين موفقيت بلند مدت برند سازمان، توسط تجارب حاصل از فعاليت‏هاي كوتاه مدت بازاريابي تحت تاثير قرار مي‏گيرد.كلر (2001)  ارزش برند از ديدگاه مشتري را واكنش مشتري به استراتژي هاي بازاريابي هنگامي كه مشتريان از نام و نشان تجاري متنوعي آگاهي دارند، مي‏داند. با وجود اينكه اهميت بازاريابي در جهت توسعة مؤسسات مختلف به صورت عملي و تجربي همواره مورد تأكيد بوده اين مسئله در فضاي كسب و كارهاي ورزشي كشور همواره مورد غفلت واقع شده است، اين در حالي است كه توسعة بازاريابي در مؤسسات ورزشي مي‏تواند عملكرد آنها را به طور چشمگيري بهبود بخشد و موجب توانمندي جامعة ورزش و جلوگيري از اتلاف وقت و هزينه با درك نياز و خواسته‏هاي مخاطبان و در نتيجه عايدي بيشتر براي سازمان، پاسخگويي و ابتكار عمل در سازمان، شناخت رقبا و پيشي گرفتن از رقبا شود. همچنين بازاريابي مي‏تواند بر افزايش نرخ سهام، استخدام اعضا بيمه و جذب و افزايش درآمد ورزشكاران و عواملي از اين  دست نيز تأثير بگذارد (آقازاده و همکاران، 1387).امروزه بازاريابي براي سازمان‏هاي غيرتجاري از جمله سازمان هاي ورزشي به منزلة روش و وسيله‏اي براي ارتباط با مردم است (قيامي راد و محرم زاده، 1388). با اين نگرش جديد در بازاريابي ديگر نمي‏توان محصول را تنها به اشياي فيزيكي محدود ساخت، بلكه هر چيزي به صورت خدمت قابل ارائه يا نياز قابل برآورده شدن را مي‏توان محصول قلمداد كرد كه شامل افراد، سازمان‏ها، خدمات، مكان‏ها و عقايد است (اتقياء، 1380 ). آميخته بازاريابي در برگيرنده فعاليت‏هاي عملي و پشتيباني اصلي سازمان نسبت به ديگر اقدامات مانند: مديريت اتخاذ راهبردها، بخش بندي بازار هدف، موقعيت‏يابي و توجه به محيط به شمار مي‏رود و همين عناصر و متغيرها هستند كه مستقيماً به بازار، مشتري و مصرف‏كننده مربوط و مرتبط مي‏شوند (حسيني، 1387).مجموعه عناصر مؤثر در بازاريابي تحت عنوان آميخته بازاريابي مطرح مي‏شود كه عبارت است از ابزارهاي موجود در دست سازمان كه از طريق آن، سازمان كالا يا  اين، خدمات خود را ارائه مي‏دهد (پيتز و استاتلر، 2007).عناصر شامل چهار عنصر استراتژيك چهار پي، يعني محصول، قيمت، مكان يا توزيع و ارتقاء است. اما استولد و همکاران (1388) بيان مي كنند كه آميختة بازاريابي خدمات با آميختة كالا متفاوت بوده و معتقدند كه در آميختة بازاريابي خدمات چند عامل به عوامل آميختة كالا اضافه مي‏شود. لاولاك و رايت (1999) نيز بيان كردند كه عناصر ديگري علاوه بر اين چهار عنصر مي‏تواند مورد توجه قرار گيرد و الگوي هشت پي را ارائه نمودند كه شامل : محصول، مكان و زمان، فرآيند، بهره‏وري و كيفيت افراد، ارتقاء و تشويق و آموزش، عوامل فيزيكي، قيمت و ديگر هزينه‏هاي خدمات است. گرچه يو و همکاران (2000) قيمت، تصوير فروشگاه، شدت توزيع، ميزان تبليغات و ترفيع فروش را به عنوان عناصر آميخته بازاريابي در نظر گرفتند كه اين‏ها نيز به گونه‏اي از عناصر آميخته بازاريابي كلاسيك نشأت مي‏گيرند. مك كارتي (1971 ) بيان كرد كه ايجاد آميخته بازاريابي بخش جدايي ناپذير در انتخاب بازار هدف است و تمامي اين عوامل براي هماهنگي در استراتژي بازاريابي بايد به طور همزمان بكار روند تا اين استراژي موفقيت آميز باشد.راج ( 2005 ) در تحقيقي دريافت كه قيمت، گستردگي فعاليت‏هاي بازاريابي و تصوير شركت بر ارزش ويژة برند تاثير مثبت و قيمت‏هاي ترفيعي تاثير منفي دارند .صحت و همکاران ( 1391 ) در پژوهشي دريافتند كه قيمت، تصوير شركت و ترفيع فروش بر ارزش ويژة برند تاثير دارند ولي ميزان تبليغات بر ارزش ويژة برند تاثير ندارد. در پژوهشي ديگر يو و همکاران ( 2000) دريافتند كه قيمت، تصوير شركت و تبليغات بر ارزش ويژة برند تاثير مثبتي دارند در حالي كه فراواني ترويج فروش بر ارزش ويژة برند تاثير منفي دارد.خلاء تئوریکی: هر چند پژوهش‏هایی در زمینه نقش تبلیغات در افزایش ارزش ویژه برند انجام گرفته است اما کمتر به نقش تبلیغات و ترفیع پولی و غیر پولی فروش بر ایجاد ارزش ویژه برند پرداخته شده است و پژوهشی جامع و کامل که بتواند نقش تبلیغات و ترفیع پولی و غیر پولی فروش بر ایجاد ارزش ویژه برند بسنجد به چشم نمی‏خورد. لذا این پژوهش به دنبال پاسخ به این سوأل اصلی است که تا چه اندازه تبلیغات و ترفیع پولی و غیر پولی فروش بر ایجاد ارزش ویژه برند تأثیر دارد؟فهرست مطالبفصل1 : کلیات پژوهش1-1. مقدمه    21-2. بیان مسأله    21-3. اهمیت و ضرورت پژوهش    61-4. فرضيه‌ها    71-5. اهداف پژوهش    71-6. پرسش‌های پژوهش    91-7. متغیرهای پژوهش    9فصل2 : مبانی نظری پژوهش2-1. مقدمه    162-2. برند    172-3. اعتماد به برند    222-4. ارزش ويژه برند    232-5. پارامترهای موثر بر ارزش ویژه برند    252-6. دانش برند    382-7. وفاداری به برند    392-8. رابطه با برند    402-9. برند و مشخصه های آن    402-10. برندسازی    422-11. ویژگی های یک برند خوب    432-12. آميزه بازاريابي    482-13. آمیخته تبلیغات    482-14. سوابق مرتبط    49فصل3 : روش پژوهش3-1. مقدمه    533-2. روش پژوهش    533-3. جامعه آماری    553-4. نمونه آماری و روش نمونه گیری    553-5. ابزار گردآوری داده‏ها    563-6. اعتبار و روایی    563-7. متغیرهای تحقیق، نحوه اندازه‏گیری آن ها و مدل های آماری جهت آزمون فرضیات    573-7-1. متغیرهای مستقل    573-7-2. متغیر اصلی یا وابسته    573-8. چگونگی جمع‏آوری داده‏ها    583-9. روش‏های آماری    583-10. روش تجزیه و تحلیل اطلاعات    59فصل4 : تجزیه و تحلیل یافته ها4-1. مقدمه    604-2. توصیف داده‏ها    614-2-1. وضعیت آزمودنی‏ها بر حسب نوع فروشگاه    614-2-2. وضعیت آزمودنی‏ها بر حسب جنسیت    624-3. تحلیل داده‏ها    634-3-1. بررسی نرمال بودن داده‏ها    644-3-2. ادراک مشتری از هزینه تبلیغات بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنی‏داری دارد.    654-3-3. ادراک مشتری از هزینه تبلیغات بر شناخت برند تاثیر معنی‏داری دارد.    674-3-4. ادراک مشتری از هزینه تبلیغات بر تداعی برند تاثیر معنی‏داری دارد.    694-3-5. نگرش افراد نسبت به تبلیغات بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنی‏داری دارد.    714-3-6. نگرش افراد نسبت به تبلیغات بر شناخت برند تاثیر معنی‏داری دارد.    724-3-7. نگرش افراد نسبت به تبلیغات بر تداعی برند تاثیر معنی‏داری دارد.    744-3-8. ادراک مشتری از ترفیعات پولی بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنی‏داری دارد.    764-3-9. ادراک مشتری از ترفیعات پولی بر تداعی برند تاثیر معنی‏داری دارد.    784-3-10. ادراک مشتری از ترفیعات غیرپولی بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنی‏داری دارد.    804-3-11. ادراک مشتری از ترفیعات غیرپولی بر تداعی برند تاثیر معنی‏داری دارد.    814-3-12. شناخت برند بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنی‏داری دارد.    834-3-13. شناخت برند بر تداعی برند تاثیر معنی‏داری دارد.    854-3-14. کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتریان تاثیر معنی‏داری دارد.    874-3-15. تداعی برند بر وفاداری مشتریان تاثیر معنی‏داری دارد.    89فصل5 : نتیجه گیری5-1. مقدمه    925-2. بحث در یافته‏ها    935-3. پیشنهادهای تحقیق    975-3-1. پیشنهادهای کاربردی    975-3-2. پیشنهادهای پژوهشی    985-4. محدودیت‏های تحقیق    99منابع    99پیوست    100

دسته بندی: مدیریت

تعداد مشاهده:
1240
مشاهده

کد فایل:11434
انتشار در:۱۳۹۶/۵/۱۶
حجم فایل ها:365

اشتراک گذاری:

 قیمت:

16,900 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
پایان نامه بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برنددانلود پروژه بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برندتحقیق بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برنددانلود مبانی نظری بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در

  • پاورپوینت تغذیه در بارداری

    پاورپوینت تغذیه در بارداری دانلود پاورپوینت تغذیه در بارداری دسته بندي : مامایی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع تغذیه در بارداری، در قالب ppt و در 36 اسلاید، قابل ویرایش.   بخشی از متن پاورپوینت: یک…

  • پاورپوینت تولید مثل (علوم تجربی سوم راهنمایی)

    پاورپوینت تولید مثل (علوم تجربی سوم راهنمایی) برچسب ها: علوم سوم دبستانکتاب علوم سوم راهنمایی قدیمدانلود کتاب علوم اول راهنماییتولید مثل در انسانتولید مثل چیستانواع تولید مثلتولید مثل درجانداراندانلود فیلم تولید مثل انسانتولید مثل انسان عکسچه جاندارانی هر دو نوع…

  • اصول، روشها و عوامل موثر بر تعلیم و تربیت از دیدگاه مقام معظم رهبری و میزان آگاهی اساتید دانشگاه

    ارزش کار در اسلام,اصول,اهداف کلی تعلیم و تربیت,تعلیم و تربیت از دیدگاه مقام معظم رهبری,تفاوت تعلیم با تربیت,روشها و عوامل موثر بر تعلیم و تربیت از دیدگاه مقام معظم رهبری و میزان آگاهی اساتید دانشگاه,روشها و فنون تعلیم و تربیت,عوامل…

  • پیشینه و مبانی نظری هیجان وهوش هیجانی ورضایت زناشویی

    پیشینه و مبانی نظری هیجان وهوش هیجانی ورضایت زناشویی دانلود پیشینه و مبانی نظری هیجان وهوش هیجانی ورضایت زناشویی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق هیجان وهوش هیجانی ورضایت زناشویی…

  • فایل پاورپوینت اصول كلي طراحي ساختمانهای بنائي

    فایل پاورپوینت اصول كلي طراحي ساختمانهای بنائي برچسب ها: دانلودپاورپوینت اصول كلی طراحی ساختمانهای بنائیاصول كلي طراحی ساختمانهای بنائیپاورپوینت ساختمانهای بنائیساختمانهای بنائیکلاف بندی قائم و افقی در سازه بنائیضوابط طراحی سازه بنائیملاتهاپاورپوینت اصول كلي طراحي ساختمانهای بنائيسازه بنائی رفتن به…

  • بررسی رابطه ارضاء نیازهای بنیادی روانی و طرحواره های ناسازگار اولیه با اختلال تنظیم هیجانی دانشجویان

    بررسی رابطه ارضاء نیازهای بنیادی روانی و طرحواره های ناسازگار اولیه با اختلال تنظیم هیجانی دانشجویان برچسب ها: نیازهای بنیادی روانیطرحواره های ناسازگار اولیهاختلال تنظیم هیجانیبررسی رابطه ارضاء نیازهای بنیادی روانی و طرحواره های ناسازگار اولیه با اختلال تنظیم هیجانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش انفرادی(فصل دوم پایان نامه)

    چارچوب نظری آموزش انفرادی هدایت شده,دانلود مباني نظري آموزش انفرادی,فصل دوم آموزش انفرادی,مباني نظري و پيشينه پژوهش اموزش انفرادی,مبانی نظری آموزش الگوی انفرادی,مبانی نظری روشهای آموزش انفرادی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق خانواده الگو های انفرادی دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • پیشینه ومبانی نظری جوسازمانی

    پیشینه ومبانی نظری جوسازمانی دانلود پیشینه ومبانی نظری جوسازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : جوسازمانی 2 - 1 - 2 - 1 - تعاریف جوسازمانی : 2 - 1 -…

  • پاورپوینت آشنایی با منابع آب و خاک

    پاورپوینت آشنایی با منابع آب و خاک دانلود پاورپوینت آشنایی با منابع آب و خاک دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با منابع آب و خاک ، در حجم 90 اسلاید عمدتا قابل…

  • پاورپوینت مدیریت فرهنگ سازمانی

    پاورپوینت مدیریت فرهنگ سازمانی برچسب ها: مقاله مدیریت فرهنگ سازمانیمدیریت فرهنگ سازمانی pptمدیریت فرهنگ سازمانی چیستکتاب مدیریت فرهنگ سازمانیفصلنامه مدیریت سرمایه اجتماعیمطالعات رفتار سازمانیپاورپوینت فرهنگ سازمانیفرهنگ و مدیریت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مدیریت فرهنگ سازمانی دسته بندي : خدماتی…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش شیوه ها و سبکهای فرزند پروری

    ادبیات,پروری,پژوهش,پیشینه,سبکهای,شیوه,فرزند,نظری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه پژوهش شیوه ها و سبکهای فرزند پروری از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق شیوه ها و سبکهای فرزند پروری (فصل دوم) در 33 صفحه در قالب word ,…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیقات تعاریف و مفاهیم تسهیم دانش و عملکرد شغلی کارکنان (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش عملکرد شغلی کارکنان,پيشينه تحقيق ابعاد مدیریت دانش,پيشينه نظر,چارچوب نظري نظریه های مدیریت دانش,فصل دوم پايان نامه ارشد عملکرد شغلی,مباني نظري مدیریت دانش,مبانی نظری و پیشینه تحقیقات تعاریف و مفاهیم تسهیم دانش و عملکرد شغلی کارکنان دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت کلیسای سنت استپانوس

    پاورپوینت کلیسای سنت استپانوس برچسب ها: دانلودپاورپوینت کلیسای استپانوسآشنایی باکلیسای استپانوسکلیسای سنت استپانوس دستا آشنایی با کلیسادانلود پروژه معماریمعرفی و بررسی کلیسای سنت استپانوس دستا دانلود پاورپوینت کلیسادانلود پاورپوینت معماریکلیساپاورپوینت کلیسا رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کلیسای سنت استپانوس دسته…

  • پیشینه و مبانی نظری زبان توسعه پذير گزارشگري مالي (XBRL)

    پیشینه و مبانی نظری زبان توسعه پذير گزارشگري مالي (XBRL) دانلود پیشینه و مبانی نظری زبان توسعه پذير گزارشگري مالي (XBRL) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل زبان توسعه پذير گزارشگري مالي ( XBRL…

  • دانلود مطالعات و رساله معماري طراحي باغ موزه فرهنگ ايراني

    برنامه فیزیکی طراحي باغ موزه فرهنگ,پایان نامه مماری طراحي باغ موزه فرهنگ,دانلود مطالعات و رساله معماري طراحي باغ کودکان,رساله معماري طراحي باغ موزه فرهنگ ايراني,طراحي باغ موزه فرهنگ,ظوابط و استانداردهای طراحي باغ موزه فرهنگ دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و…

  • دانلود مقاله بررسی پتانسیل حذف ماده گوگردی بلانکیت (Na2S2O4) و بهبود خصوصیات شربت قند در کارخانجات ق

    (Na2S2O4),بررسی,بلانکیت,بهبود,پتانسیل,حذف,خصوصیات,دانلود,شربت,قند,کارخانجات,گوگردی,ماده,مقاله دانلود فایل اصلی دانلود مقاله بررسی پتانسیل حذف ماده گوگردی بلانکیت (Na2S2O4) و بهبود خصوصیات شربت قند در کارخانجات ق از سایت دانلود فایل ر چکیدهبلانکیت (blanket)، ماده ای پرکاربرد درانواع صنایع تولیدی است که با نامهای سدیم دیتیونیت…

  • پاورپوینت ماشین و تجهیزات بیهوشی

    پاورپوینت ماشین و تجهیزات بیهوشی دانلود پاورپوینت ماشین و تجهیزات بیهوشی دسته بندي : پرستاری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت ماشین و تجهیزات بیهوشی،در حجم 40 اسلاید قابل ویرایش. در این فایل به بررسی و آشنایی با…

  • عوامل موثر در بازگشت معتادان به اعتياد بعد از ترك مصرف مواد.

    اعتیاد دانلود فایل اصلی عوامل موثر در بازگشت معتادان به اعتياد بعد از ترك مصرف مواد. از سایت دانلود فایل تحقیق عوامل موثر در بازگشت معتادان به اعتياد بعد از ترك مصرف مواد در حجم 62 صفحه و در قالب…

  • دانلود مقاله مروری بر معماری و چالش های پایگاه دادههای ابری

    ابری,پایگاه,چالش,دادههای,دانلود,مروری,معماری,مقاله,های دانلود فایل اصلی دانلود مقاله مروری بر معماری و چالش های پایگاه دادههای ابری از سایت دانلود فایل چکیده رایانش ابری، یک تکنولوژی جدید و به عبارتی بهتر، یک نگرش صحیح در پروژههای سرمایهگذاری فناوری اطلاعات است که علاوه…

  • بررسی تاثیر شیوه های حاکمیت شرکتی برمدیریت سرمایه درگردش شرکتهای بورس

    بررسی تاثیر شیوه های حاکمیت شرکتی برمدیریت سرمایه درگردش شرکتهای بورس برچسب ها: بررسی تاثیر شیوه های حاکمیت شرکتی برمدیریت سرمایه درگردش شرکتهای بورستحقیق شیوه های حاکمیت شرکتیمبانی نظری شیوه های حاکمیت شرکتیمقاله حسابداری مدیریت سرمایهپروژه حسابداری مدیریت سرمایه در…

  • ادبیات نظری موسیقی و عناصر آن،موسیقی درمانی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری موسیقی و عناصر آن,پیشینه نظری موسیقی و عناصر آن,چارچوب نظری موسیقی و عناصر آن و موسیقی درمانی,دانلود مبانی نظری موسیقی درمانی,فصل دوم پایان نامه موسیقی و عناصر آن,موسیقی درمانی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری موسیقی و عناصر آن،موسیقی…

  • پاورپوینت کلیات پزشکی و بهداشت تعریف بیماری, انواع بیماری و درد

    پاورپوینت کلیات پزشکی و بهداشت تعریف بیماری, انواع بیماری و درد برچسب ها: تعاریف بیماریتاریخچه بیماریسلامتی و بیماریعوامل موثر بر سلامتینشانه‌ها و علائم بیماری‌هامناطق قشر مغزی مرتبط با دردشکل‌های مختلف درد فیزیولوژیکیدرمان و پیشگیری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کلیات…

  • پست مدرنیسم و برنامه‌ریزی درسی

    پست مدرنیسم و برنامه‌ریزی درسی دانلود پست مدرنیسم و برنامه‌ریزی درسی دسته بندي : فلسفه و منطق جزئیات و دریافت گزارش فایل پست مدرنیسم و برنامه‌ریزی درسی از لحاظ ساختاری تاریخ برنامه‌ریزی درسی[1] درحقیقت زیر مجموعه‌ای از تاریخ تعلیم و…

  • دانلود مبانی نظری و سوابقی پژوهشی مدیریت استراتژیک منابع انسانی (فصل2)

    دانلود مبانی نظری و سوابقی پژوهشی مدیریت استراتژیک منابع انسانی (فصل2) برچسب ها: دانلود مبانی نظری و سوابقی پژوهشی مدیریت استراتژیک منابع انسانی (فصل2)مبانی نظری تاریخچه مدیریت منابع انسانیپیشینه تحقیق مدل های مدیریت استراتژیک منابع انسانیپیشینه پژوهش مفهوم برنامه ریزی…

  • دانلود پرسشنامه شخصیتی چند جنبه ای ( برن رویتر)

    آزمون برن رویتر,پاسخ نامه شخصیتی برن رویتر,پاسخنامه شخصیتی برن رویتر,پرسشنامه برن رویتر,تحلیل پرسشنامه شخصیتی برن رویتر,تفسیر پرسشنامه شخصیتی برن رویتر,سنجش شخصیت,کلید تصحیح پرسشنامه شخصیتی برن رویتر,مقیاس برن رویتر دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه شخصیتی چند جنبه ای ( برن رویتر)…

  • دانلود پرسشنامه آزمون آرکی تایپ‌های زنانه

    Archies test types,آرکی تایپ‌های زنانه,آزمون آرکی تایپ‌های زنانه,ابزار آرکی تایپ‌های زنانه,پرسشنامه آرکی تایپ‌های زنانه,دانلود پرسشنامه استاندارد,مقیاس آرکی تایپ‌های زنانه,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه آزمون آرکی تایپ‌های زنانه از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه آزمون آرکی تایپ‌های زنانه در…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری,پیشینه پژوهش راهبردهای شناختی و فراشناختی,پیشینه تحقیق راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری,چارچوب نظری راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری,فصل دوم پایان نامه راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت مدیریت انبارداری

    پاورپوینت مدیریت انبارداری دانلود پاورپوینت مدیریت انبارداری دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت انبارداری؛در قالب پاورپوینت و در 16 اسلاید، قابل ویرایش.   بخشی از متن پاورپوینت: یکی از مزیت ها و…

  • ارائه یک مدل ریاضی برای برنامه ریزی دوسطحی در انتخاب تامین کننده

    ارائه یک مدل ریاضی برای برنامه ریزی دوسطحی در انتخاب تامین کننده برچسب ها: ارائه یک مدل ریاضی برای برنامه ریزی دوسطحی در انتخاب تامین کنندهپایان نامه ارائه یک مدل ریاضی برای برنامه ریزی دوسطحی در انتخاب تامین کنندهپروژه ارائه…

  • رابطه اضطراب با مکانیسم¬های دفاعی و سلامت روان

    رابطه اضطراب با مکانیسم¬های دفاعی و سلامت روان دانلود رابطه اضطراب با مکانیسم¬های دفاعی و سلامت روان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین اضطراب با مکانیسم­های دفاعی…

  • پیشینه و مبانی نظری نظریه های محتوایی و نظریه های فرایندی

    پیشینه و مبانی نظری نظریه های محتوایی و نظریه های فرایندی دانلود پیشینه و مبانی نظری نظریه های محتوایی و نظریه های فرایندی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق نظریه…

  • قالب پاورپوینت داروسازی

    قالب پاورپوینت داروسازی دانلود قالب پاورپوینت داروسازی دسته بندي : داروسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت داروسازی  قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …     اسلاید بسم الله الرحمن…

  • پاورپوینت بررسی پایداری سازه ها با استفاده از تحلیل غیرخطی عناصر محدود

    پاورپوینت بررسی پایداری سازه ها با استفاده از تحلیل غیرخطی عناصر محدود برچسب ها: پایان نامه بررسی پایداری سازه ها با استفاده از روشهای بهینه یابیمقاله بررسی و مقایسه‌ی روش های اجزا محدود و توابع پایداری در آنالیز مرتبه رفتن…

  • آشنایی با بازارها

    آشنایی با بازارها دانلود آشنایی با بازارها دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل آشنایی با بازارها فهرست معنای بازارتاریخچه پیدایش بازارعناصر و فضاهای بازارراسته اصلی و فرعیدالانسرا یا خانخانبار یا کالنبارقیصریهچهارسومیدانجلوخانحجرهتیمچهبررسی نمونه بازارهای شهرهای ایرانبازار وکیل شهر…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و مولفه های فراشناخت، شادکامی و سازگاری (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری مفاهیم ومولفه ها ی فراشناخت,ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم ومولفه ها ی فراشناخت,دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم ومولفه ها ی فراشناخت,شادکامی وساز,شادکامی وسازگاری (فصل دوم پایان نامه) دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق…