ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم)

ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم),پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست,پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی,چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب,فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست,مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی
دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم بازاریابی شفاهی (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهیکی از مهمترین منابع کسب اطلاعات از سازمانها ارتباط بین افراد مصرف کننده می باشد. تبلیغات شفاهی و تبادل دانش تجربی از این طریق اگر نشان دهنده مهمترین منبع اطلاعاتی برای مصرف کنندگان نباشد، به عنوان یکی از منابع اطلاعاتی مهم برای مصرف کنندگان به شمار می آید (عبدالوند و غفاری آشتیانی، 1388). چرا که در محیطی که اعتماد به سازمانها و آگهی های تبلیغاتی کاهش یافته است، تبلیغات دهان به دهان  راهی برای دستیابی به یک مزیت رقابتی است. تبلیغات دهان به دهان نوعی از ارتباطات غیررسمی در مورد ویژگی های یک کسب و کار یا یک محصول که در یک جامعه مبادله میشود، تعریف میشود. مردم از محیط خود، رسانه های جمعی و نیز تعامل با سایر افراد، اطلاعاتی را دریافت میکنند. اطلاعاتی که از طریق تعامل با سایر افراد در مورد محصولات و خدمات حاصل میشود، نتیجه تجربه شخصی آنها یا اطلاعات دریافتی از نیروهای فروش یا سایر مصرف کنندگان است (رنجبران،1389).تبلیغات شفاهی و این نوع ارتباط و تبادل دانش تجربی تاثیر به سزایی در انتخاب مصرف کننده و همچنین تاثیر ویژهای بر درکی که مصرف کننده از محصول بدست آورده است، می‌گذارد (Gruen et al, 2006). بنابراین ممکن است انگیزه‌ های متفاوتی در استفاده یا تولید تبلیغ شفاهی وجود داشته باشد. آنچه در مورد این ارتباط پایدار است اهمیت تبادل دانش تجربی بین مصرف کنندگان به عنوان یک منبع موثق اطلاعات برای خریداران در زمان تصمیم گیری آنها می‌باشد. فرایند تاثیر گذاری بر دیگران، نیازهای فرستندگان اطلاعات را نیز برآورده می‌کند. توانایی تهیه اطلاعات و نفوذ بر دیگران در تصمیماتشان برای شخص احساس قدرت و وجهه فراهم می‌کند (مرتضوی،1389).بازاریابی شفاهیتعاریف گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است، مانند گروهی از فعالیتهای تجاری وابسته؛ پدیده ای بازرگانی؛ فرایندی اقتصادی فرایند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات؛ فرایند عرضه و تقاضا؛ و بسیاری معانی دیگر. هر کدام از این تعاریف بیان کننده گوشه ای از فعالیتهای بازاریابی بوده و کامل و منطبق بر گرایش بازاریابی جدید نیست (روستا و همکاران، 1390: 7).بازاریابی بخشی از فعالیت های مؤسسه است که دربردارنده عملیاتی مثل برنامه ریزی، ترفیع، قیمت-گذاری و ارایه کالا و یا خدمات مطلوب مشتریان می باشد. به طوری که یک محصول خدماتی باید مطابق با نیاز مشتری طراحی شده باشد، قیمت آن واقع بینانه باشد، و از طریق کانال های راحت توزیع شود. در واقع هیچ سازمانی، کوچک یا بزرگ، انتفاعی یا غیرانتفاعی، داخلی یا جهانی بدون داشتن یک سیستم بازاریابی صحیح به موفقیت نخواهند رسید. فیلیپ کاتلر وگری آرمسترانگ، بازاریابی را نوعی فرآیند اجتماعی و مدیریتی می دانند که بدان وسیله، افراد و گروه هامی توانند از طریق تولید،  ایجاد و مبادله محصولات و ارزش ها با دیگران، نیازها و خواسته های خود را برآورده سازند. تأکید مدیریت بازاریابی، بیشتر بر تعیین محصولات و یا خدمات سازمان بر مبنای نیازها و خواسته های مشتریان موردنظر و نیز استفاده از قیمت گذاری ارتباطات و توزیع مؤثر جهت آگاهی دادن، ایجاد تحرک و انگیزه و ارایه خدمات به مشتریان است (یعقوبی و همکاران، 1390). از این رو می¬توان بازاریابی را طرز تفکری اقتصادی قلمداد کرد که عبارت است از راه حل رسیدن به اهداف سازمانی و یکپارچه نمودن فعالیت های بازاریابی به منظور تشخیص و تامین نیازها و خواسته های بازارهای هدف، بطوری که بتوان نسبت به رقبا بهتر و موثرتر عمل کرد. مفهوم بازاریابی را به اشکال گوناگون به شرح ذیل بین گردیده است:-    خواسته ها و نیازها را شناسایی و به آنها پاسخ دهید.-    اولویت با مردم است؛-    همگی در منافع شریک هستیم؛-    شما همه کاره هستید؛-    مطابق میل شماست.پیتر دراکر  (1973) هم معتقد است که هدف بازاریابی، فروش فراوان است. وی معتقد است که هدف این است که مشتری شناخته و نیازهای او درک نموده، بطریقی که کالا یا خدمت، با نیازهای او منطبق گردد و کالای خود را به فروش برساند (محب علی و فرهنگی، 1390: 3).در نهایت می توان گفت تلاش علم بازاریابی بر این است که شیوه های رفتار مصرف کننده را تحت تاثیر قرار دهد. این تلاشها برای سازمانها، مشتریان و جامعه تاثیراتی را به همراه دارد. کلیه افراد در جامعه در مقطعی از زمان به عنوان مشتریان یا مصرف کنندگان مطرح میشوند، بدین سبب شناخت و درک رفتار مصرف کننده برای همگی ما ضروری است. برای شناخت و تحکیم موقعیت محصول لزوماً نیازی به خرید یا استفاده از آن نیست بلکه از طریق ارتباطات با مصرف کنندگان و یا سایر منابع اطلاعاتی و حتی ارتباطات در مورد نام تجاری شرکت سازنده میتوان به آن دست یافت (مرتضوی، 1389).جایگاه تبلیغات در بازاریابی كاتلر  (2001) معتقد است بازاریابی فرایندی اجتماعی و مدیریتی است كه به وسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله كالا با یكدیگر، به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می كنند. در واقع بازاریابی به دنبال تامین و ارضای نیاز است كه شركت های موفق را از ناموفق متمایز می سازد. بنابراین بازاریاب ها باید همواره به دنبال آن باشند كه بررسی كنند كه به چه صورتی می توانند بهتر، بیشتر، سریعتر، دقیقتر و در نهایت با كیفیت متناسب، به مردم، كالا، توام با خدمت ارایه نمایند (محمدیان1382). امروزه مصرف كنندگان به گروههای مختلف تقسیم شده اند. در بازار سلیقه های متفاوتی وجود دارد و این سلایق دایماً دستخوش تغییر و تحول است. هزینه های زیادی صرف تبلیغات و ترویج می شود. برای دستیابی به جایگاه مناسب در بازار وكسبِ موفقیت، لازم است عوامل مختلفی دست به دست هم دهند. عواملی كه در بازاریابی دخیل می باشند در دهه 1960 توسط جروم مك كارتی آمیزه بازاریابی یا اجزای بازاریابی(Marketing Mix) نامگذاری شد. مک کارتی  آمیزه بازاریابی را مركب از چهار عامل عمده “كالا(Product)، قیمت(Price)، توزیع(Place)،ترفیعات(Promotion) و ترویج ” پیشنهاد كردكه به طور سنتی این چهار عامل را تحت عنوانP4 عبارت است از هر نوع اقدامی كه شركت بتواند برای كالای خود و به منظور تحت تاثیر قرار دادن تقاضا، انجام دهد. اگرچه فعالیتهای گسترده و گوناگونی در شكل گرفتن آمیزه بازاریابی موثر است، رده بندی P4 از این جهت به وجود آمده تا بتوان كل جنگل را از فراز درختان آسانتر دید (محمدیان و آقاجان،1381).  هرچند كه در دیدگاههای مختلف Pهای دیگری همچون مردم (People)، بسته بندی (Packaging)، قدرت (Power)، برنامه ریزی (Programming)، و متقاعد سازی (Persuasion) و… به این آمیزه افزوده شدند و صاحبنظران عنوان كردند كه Pهای دیگری نیز وجود دارد كه در این سیستم (سیستم بازاریابی) اثرگذار است، ولی ساماندهی آن برای اولین بار تحولی در این شاخه از علم  ایجاد نمود. كالا، قیمت، توزیع و ترویج فروش مجموعه عواملی هستند كه به تعبیر مك كارتی در بازاریابی نقش اساسی دارند و تولید كننده می تواند آنها را در كنترل خود داشته باشد. یعنی تولید كننده می تواند بر كالا (تنوع محصول، كیفیت، طراحی، ویژگی نام تجاری، ‌بسته بندی،‌ اندازه، خدمات، تضمین ها، مرجوعی ها)، قیمت كالا (فهرست قیمت های فروش، ‌تخفیف ها، كسورات،‌ زمان پرداخت، شرایط اعتبار)، توزیع (كانالهای توزیع، پوشش كالا، جوركردن كالا، محل عرضه كالا، حمل و نقل)، ترویج (تبلیغات، ‌روابط عمومی و عمومی سازی، فروشندگی شخصی، پیشبرد فروش، ‌بازاریابی مستقیم) اثر گذار باشد. یكی از Pها ترویج است. ترویج كه به تعبیری به عنوان حلقه ارتباطی با مشتری است نقش بسیار مهمی در بازاریابی ایفا می‌كند.    اگر نظام بازاریابی سازمان را به مثابه یك تیم فوتبال فرض كنیم، آمیزه ترویج و در راس آن تبلیغات، مهاجمان این تیم محسوب می شود (محمدیان،1382). پس برای موفقیت تبلیغات لازم است مجموعه عوامل موثر در بازاریابی (مهاجمان تیم) همكاری داشته باشند تا بتوانیم به نتیجه مطلوب كه همانا موفقیت در فروش است دست یابیم. ضعف هر یك از این عوامل، منجر به ایجاد خدشه در كل سیستم می شود.عوامل موثر در ترویج عبارتند از:   1. تبلیغات : هرگونه ارایه و عرضه ایده ها، كالاها یا خدمات كه یك واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه انجام دهد كه مستلزم پرداخت هزینه باشد    2. روابط عمومی: ایجاد مناسبات مطلوب با جوامع مختلفی است كه با شركت سروكار دارند از طریق كسب شهرت خوب، ایجاد تصویر ذهنی كلی مطلوب و برخورد مناسب، با برطرف كردن مسایل، شایعه ها، حرف وحدیث ها و وقایع نامطلوب    3. پیشبرد فروش: محرك های كوتاه مدت برای تشویق یا خرید محصول و خدمات    4. فروشندگی فردی: فرایند فروش به شكلی كه شامل ارایه حضوری و فرد به فرد یك كالا از یك فرستنده به یك خریدار است   5. بازاریابی مستقیم: استفاده از ارتباط مستقیم در جهت رسیدن به مصرف كننده و مخاطب، عمدتاً از طریق بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی. (محمدیان،1382).   برای موفقیت در هر یك از عوامل ترویج لازم است سایر عوامل را نیز به كار بگیریم. ابزارهای گوناگونی در ترویج موثر هستند كه بكارگیری آنها در جای مناسب می تواند ما را به نتیجه مطلوب برساند. در كشور ما، در اذهان عمومِ مردم، بسیاری از ابزارهای پیشبرد فروش و روابط عمومی، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم، به عنوان تبلیغات جای گرفته است.  باید توجه داشت كه جایگاه تبلیغ به عنوان یكی از عناصر مهم ترویج یا به زعم دكتر محمدیان به عنوان مهاجم تیم فوتبال بسیار ملموس تر از سایر عوامل است. قسمتهایی از پیشینه تحقیق:  نوری و همکاران (1391) در پژوهشی با عنوان ” بررسي تبليغات شفاهي و تحليل تاثير آن بر جذب گردشگران روستايي مطالعه موردي روستاهاي هدف گردشگري شهرستان پاوه” لزوم توجه به تبليغات شفاهي بعنوان يک عامل اصلي در بازاريايي گردشگري روستايي را مورد توجه قرار دادند. جامعه آماري پژوهش گردشگراني بودند که در زمان پيمايش در روستاهاي هدف گردشگري پاوه حضور داشته اند که از بین آنها با  استفاده از فرمول کوکران نمونه ای برابر با 348 نفر تعيين شد و پرسشنامه پژوهش بین آنها توزیع شد. نتايج نهايي پژوهش نشان مي دهد که، گردشگران سفر کرده به شهرستان پاوه تا حدود زيادي از تبليغات شفاهي به عنوان منبع اصلي اطلاعات سفر خود استفاده کرده اند. با توجه به يافته هاي پژوهش، توجه به تبليغات شفاهي و عوامل موثر بر اثربخشي آن، امکان جذب هر چه بيشتر گردشگران به منطقه مورد مطالعه را فراهم مي کند.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • بررسی و تدوین مولفه های موثر بر رضایتمندی مشتریان در بانکداری الکترونیک

    بررسی و تدوین مولفه های موثر بر رضایتمندی مشتریان در بانکداری الکترونیک برچسب ها: بررسی و تدوین مولفه های موثر بر رضایتمندی مشتریان در بانکداری الکترونیکمبانی نظری بانکداری الکترونیکیپیشینه تحقیق رضایتمندی مشتریپایان نامه مولفه های موثر بر رضایتمندی مشتریانپروژه حسابداری…

  • پاورپوینت عوامل شناخت بدافزار و روش های مقابله با آن

    پاورپوینت عوامل شناخت بدافزار و روش های مقابله با آن برچسب ها: عوامل شناخت بدافزار و روش های مقابله با آننحوه انتشار بد افزارانواع بدافزارکرمرایانهایویروسهرزنامهانواع روش های جستجوبرنامه های امنیتی و ضد ویروسی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت عوامل شناخت…

  • فایل پاورپوینت سد علی آباد

    فایل پاورپوینت سد علی آباد برچسب ها: دانلود پاورپوینت سد علی آبادسد علی آبادپروژه سد علی آبادروند تصویری کامل ساخت سد علی آبادپروژه درس مهندس سدپاورپوینت سد علی آبادپاورپوینت بررسی ساخت سد علی آبادآشنایی با سد علی آباد رفتن به…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق سلامت سازمانی در روانشناسی

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق سلامت سازمانی در روانشناسی دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق سلامت سازمانی در روانشناسی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه 13 مفهوم سلامت 14 مفهوم سازمان 15 مفهوم…

  • تحقیق بررسی روشهای بکارگیری فضای سبز در مدرسه جهت ارتقاء یادگیری

    پروژه بررسی روشهای بکارگیری فضای سبز در مدرسه جهت ارتقاء یادگیری,تحقیق بررسی روشهای بکارگیری فضای سبز در مدرسه جهت ارتقاء یادگیری,تحقیق فضای سبز,مقاله بررسی روشهای بکارگیری فضای سبز در مدرسه جهت ارتقاء یادگیری,مقاله بررسی محیط معماری دانلود فایل اصلی تحقیق…

  • پیشینه و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

    پیشینه و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ): مدیریت ارتباط…

  • تدوین و آزمون مدل انگیزشی برای تصمیم به ترک یا ادامه تحصیل دانش آموزان

    تدوین و آزمون مدل انگیزشی برای تصمیم به ترک یا ادامه تحصیل دانش آموزان برچسب ها: نظريه تعيين گري شخصيمدل انگيزشيتدوین و آزمون مدل انگیزشی برای تصمیم به ترک یا ادامه تحصیل دانش آموزاننظريه ي ارزيابي شناختيترك تحصيل و عوامل…

  • تحقیق تاثیر آموزش کارآفرینی بر رشد کسب و کارهای جدید

    تاثیر آموزش کارآفرینی بر رشد کسب و کارهای جدید,تحقیق آموزش کارافرینی,تحقیق در مورد تاثیر آموزش کار آفرینی,توسعه اقتصادی,توسعه کسب و کارهای کوچک,دانلود مقاله اهمیت آموزش و ترویج کارآفرینی,مقاله آموزش کارافرینی,نقش كار آفريني در توسعه اقتصادی دانلود فایل اصلی تحقیق تاثیر…

  • پاورپوینت آشنایی با صنایع دستی یزد

    پاورپوینت آشنایی با صنایع دستی یزد دانلود پاورپوینت آشنایی با صنایع دستی یزد دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با صنایع دستی یزد ، در حجم 24 اسلاید قابل ویرایش با افکت مناسب…

  • پاورپوینت گامهای اجرایی حسابداری تعهدی در سال مالی 1389

    پاورپوینت گامهای اجرایی حسابداری تعهدی در سال مالی 1389 دانلود پاورپوینت گامهای اجرایی حسابداری تعهدی در سال مالی 1389 دسته بندي : حسابداری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت گامهای اجرایی حسابداری تعهدی در سال مالی 1389 ،…

  • پاورپوینت آشنایی با نرم افزار های Solidworks و Abaqus

    پاورپوینت آشنایی با نرم افزار های Solidworks و Abaqus دانلود پاورپوینت آشنایی با نرم افزار های Solidworks و Abaqus دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با نرم افزار های Solidworks و Abaqus(نرم افزارهای…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش ادراک دانش آموزان (رفتار معلمان) (فصل 2 پایان نامه)

    پيشينه پژوهش ادراك دانش آموزان,پيشينه نظري نظريه در مورد رفتار نامناسب معلمان,چارچوب نظري ادراك مثبت از معلمان,فصل دوم پايان نامه ارشد رفتار مثب معلمان,مبانی نظری و پیشینه پژوهش ادراک دانش آموزان (رفتار معلمان) (فصل 2 پایان نامه) دانلود فایل اصلی…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید کاغذ تایپ لاینر و وایت تاپ

    پروژه کارآفرینی کاغذ وایت تاپ,توجیه فنی تولید کاغذ,توجیه مالی کارخانه تولید کاغذ,خرید پروژه کارآفرینی تولید کاغد,خرید طرح تولید کاغذ از ضایعات,دانلود امکان سنجی کاغذ سنگی,طرح توجیهی تولید کاغذ تایپ لاینر و وایت تاپ,طرح تولید کاغذ تایپ لاینر دانلود فایل اصلی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع درس رباعی و دو بیتی دیروز و امروز(درس دوازدهم ادبیات و زبان فارسی پیش دانش

    دانلود پاورپوینت با موضوع درس رباعی و دو بیتی دیروز و امروز(درس دوازدهم ادبیات و زبان فارسی پیش دانش برچسب ها: معنی درس 13 ادبیات پیش دانشگاهیمعنی درس رباعی های امروزمعنی شعر رباعی های امروز فارسی یازدهممعنی درس یازدهم ادبیات…

  • پیشینه و مبانی نظری جریانهای نقدی و تجزیه و تحلیل صورتهای مالی

    پیشینه و مبانی نظری جریانهای نقدی و تجزیه و تحلیل صورتهای مالی دانلود پیشینه و مبانی نظری جریانهای نقدی و تجزیه و تحلیل صورتهای مالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • پایان نامه و رساله رشته معماری طراحی مجموعه ورزشي

    بررسی کاملترین مطالعات معماری مجموعه ورزشي,برنامه فیزیکی مجموعه ورزشي,پایان نامه معماری طراحی مجموعه ورزشي,رساله طراحی مجموعه ورزشي,ظوابط و استانداردهای طراحی مجموعه ورزشي,مطالعات طراحی مجموعه ورزشي,معماری مجموعه ورزشي دانلود فایل اصلی پایان نامه و رساله رشته معماری طراحی مجموعه ورزشي از…

  • جتمع مسکونی باغ بهشت

    جتمع مسکونی باغ بهشت دانلود جتمع مسکونی باغ بهشت دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مجتمع مسکونی باغ بهشت فهرست مقدمهمشخصات کامل برجموقعیت جغرافیاییویژگی های معماریامکانات و خدمات رفاهینقشه جانمایی بلوک‌هاتصاویر روند ساخت مجتمع مقدمه سالهاست رشد…

  • پاورپوینت قلندریه در تاریخ

    پاورپوینت قلندریه در تاریخ برچسب ها: دانلود کتاب قلندریه در تاریخقلندریه چیستقلندریه کجاستفرقه قلندریهشاعری در هجوم منتقداندراویش قلندریهملامتیه و قلندریه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت قلندریه در تاریخ دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود…

  • پاورپوینت صندوق بین المللی پول

    پاورپوینت صندوق بین المللی پول دانلود پاورپوینت صندوق بین المللی پول دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود پاورپوینت با موضوع صندوق بین المللی پول، در قالب ppt و در 128 اسلاید، قابل ویرایش.    …

  • پیشینه و مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین

    پیشینه و مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مدیریت زنجیره تامین تعریف مديريت زنجيره تامين از زنجیره تامین و مدیریت زنجیره…

  • پیشینه و مبانی نظری رکود تورمی و سیاست های تعدیل اقتصادی

    پیشینه و مبانی نظری رکود تورمی و سیاست های تعدیل اقتصادی دانلود پیشینه و مبانی نظری رکود تورمی و سیاست های تعدیل اقتصادی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 ) مقدمه…

  • پیشینه تحقیق جامعه پذیری سازمانی

    پیشینه تحقیق جامعه پذیری سازمانی دانلود پیشینه تحقیق جامعه پذیری سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل جامعه پذیری سازمانی جدول 2 - 1 : تعاریف جامعه پذیری سازمانی 2 - 1 - 2اهمیت…

  • پیشینه و مبانی نظری افسردگی ونارضایتی شغلی

    پیشینه و مبانی نظری افسردگی ونارضایتی شغلی دانلود پیشینه و مبانی نظری افسردگی ونارضایتی شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه افسردگی ونارضایتی شغلی فهرست مطالب : پــیشینـه تــحقيــق تعریف افسردگی…

  • پاورپوینت مدیریت منابع انسانی

    پاورپوینت مدیریت منابع انسانی دانلود پاورپوینت مدیریت منابع انسانی دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی ازمتن پاورپوینت: برنامه ریزی خوب تأثیر به سزایی در مدیریت موفق دارد. امروزه عقیده بر این است که «مدیر بدون برنامه فاقد کارنامه است»…

  • تحقیق بررسی رابطه بین استرس شغلی با فرسودگی شغلی کارکنان

    ارتباط استرس شغلی با فرسودگی شغلی,پایان نامه استرس شغلی,پروژه استرس شغلی کارکنان,تحقیق بررسی رابطه بین استرس شغلی با فرسودگی شغلی,رابطه بین استرس شغلی با فرسودگی شغلی,مقاله در مورد استرس شغلی,مقاله فرسودگی شغلی,نقش استرس شغلی و فرسودگی شغلی دانلود فایل اصلی…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش خشم و کنترل خشم

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش خشم و کنترل خشم دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش خشم و کنترل خشم دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش ( فصل دوم پایان نامه ارشد…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلالات یادگیری

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلالات یادگیری دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلالات یادگیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه این بخش در سه فصل مجزا به 1 - سیر تحولی تاریخی اختلالات یادگیری…

  • پاورپوینت بافت تاریخی شهر یزد

    بافت تاریخی شهر یزد,بافت شهر یزد,پاورپوینت آشنایی با بافت فرسوده شهر یزد,پاورپوینت بافت تاریخی شهر یزد,پاورپوینت بررسی بافت تاریخی شهر,دانلود پاورپوینت بافت تاریخی شهر یزد,عوامل فرسودگی و تخریب بافت قدیم یزد,مسائل و مشکلات بافت تاریخی شهر یزد دانلود فایل اصلی…

  • پروژه سورس مدیریت بیمارستان به زبان سی شارپ

    پروژه سورس مدیریت بیمارستان به زبان سی شارپ دانلود پروژه سورس مدیریت بیمارستان به زبان سی شارپ دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل سورس مدیریت بیمارستان به زبان سی شارپ، پروژه سورس بیمارستان…

  • پایا نامه و رساله معماری پایانه و ترمینال مسافربری

    پایان نامه طراحی ترمینال مسافربری,پروژه بررسی طراحی ترمینال مسافربری,تحقیق ترمینال مسافربری,رساله ترمینال مسافربری,رساله ترمینال مسافربری شهر اهر,طراحی ترمینال مسافربری دانلود فایل اصلی پایا نامه و رساله معماری پایانه و ترمینال مسافربری از سایت دانلود فایل دانلود پایان نامه با موضوع…

  • پاورپوینت کاربرد RUP

    پاورپوینت کاربرد RUP دانلود پاورپوینت کاربرد RUP دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت کاربرد RUP ، در حجم 41 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: یک پروسه سریع پروسه ای است که…

  • پاورپوینت بیماری کبد چرب

    پاورپوینت بیماری کبد چرب دانلود پاورپوینت بیماری کبد چرب دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنائی با بیماری کبد چرب،در حجم 30 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: چاقی و ارتباط آن با کبد…

  • دانلود مقاله بررسی تاثیر آمادگی پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی بر نحوه عملکرد آنها

    دانلود مقاله بررسی تاثیر آمادگی پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی بر نحوه عملکرد آنها برچسب ها: دانلود مقاله بررسی تاثیر آمادگی پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی نحوه عملکرد آنها رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله بررسی تاثیر آمادگی پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی…

  • طرح توجیهی راه اندازی ISP مرکز ارایه اینترنت شهری (adsl)

    پروژه کارآفرینی isp,پروژه کارآفرینی کامپیوتر رایگان,دانلود امکان سنجی تاسیس شرکت سرویس دهنده اینترنت,دانلود رایگان پروژه کارآفرینی رشته کامپیوتر,دانلود طرح توجیهی,طرح توجیهی راه اندازی isp,طرح کسب و کار آی اس پی,کارآفرینی در زمینه کامپیوتر دانلود فایل اصلی طرح توجیهی راه اندازی…

  • پاورپوینت تراکنشها در SQL Server

    پاورپوینت تراکنشها در SQL Server برچسب ها: نوشتن transaction در sqlدستور nolock در sqlآموزش تریگر در sql server 2008تعریف تراکنشانواع lock در sqlدستور declare در sqlهمزمانی در sql serverترنزکشن در اس کیو ال رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تراکنشها در…